אומנות ועיצוב ישראלי

גאווה בינלאומית

אומנות מקורית ועיצוב מדליק וייחודי

פסל אומנותי כמתנת מנכ"ל או כמתנה לאורחים מחו"ל, מתנה יוקרתית ומרגשת!
אנו מפתחים אתכם את הרעיון לבחירת פסל קיים או לייצור מיוחד כולל מארז מהודר ומתאים.

מוצרי העיצוב המדליקים של מובילי המעצבים הישראלים מככבים בחנויות העיצוב והתערוכות הגדולות בעולם, מתאימים כמתנות בחגים ומתחברים לרעיונות קונספט בצבעוניות וברעיון המוצר.

מוצרים עם חשיבה אחרת!

דודו גרשטיין

דוד (דודו) גרשטיין הוא אמן ישראלי העוסק בגבול שבין ציור ופיסול.

בשנים האחרונות פיתח גרשטיין סגנון ייחודי המכונה פוסט-פופ ארט, המתאפיין בציור בצבעים עזים על מגזרות מתכת רב-שכבתיות, אשר ניתן להגדירם כ"פסלי קיר" או אובייקטים שולחניים.

יצירותיו מוצגות במוזיאונים ובגלריות בישראל וברחבי העולם. גרשטיין ידוע כיום גם בשל פסלי החוץ שיצר. מבין יצירותיו המפורסמות ניתן למנות עשרות פסלים המקשטים את כיכרות הערים הגדולות בישראל ובעולם.

אנו יוצרים יחד עם דודו גרשטיין אובייקטים פיסוליים בשפת המותג, כולל אריזת מתנה מיוחדת בהתאם למטרת המתנה ומקבליה.

מתנה אומנותית זו אהובה מאוד בקרב מנהלים, בכירי משק ואורחים מחו"ל והינה בעלת ערך רב למקבלה, שכן זוהי אומנות מקורית וייחודית שיוצרה בסדרה מוגבלת וחתומה ע"י האומן.

דודו גרשטיין אומנות ישראלית לפי הזמנה מתנות מנהלים מתנות לאורחים מחו"ל,
שעון TV שעון טלוויזיה חינוכית

איציק מבורך

סטודיו "MEVORAH ART & DESIGN" הוקם בשנת 1998 בתל אביב על ידי יצחק מבורך, דור שלישי למשפחת יוצרים, עוד מבולגריה בראשית המאה.

הסטודיו מתמחה במגוון תחומי האמנות, והעיצוב., אדריכלות פנים, עיצוב ייחודי לרהיטים, תאורה, אביזרים לבית, אמנות הציור והפיסול ושלל פרויקטים מיוחדים ובלתי שגרתיים.

"MEVORAH ART & DESIGN" פועלת כדי ליצור ולייצג חדשניות ועכשוויות בעולם האמנות והעיצוב. מטרתנו היא להשתמש בכישורים ובניסיון הרב שבידינו על מנת לראות את הלקוחות שלנו מאושרים ולהציג פתרונות מדויקים, יעילים ומרהיבים לצרכים האינדיבידואלים של כל אחד מהם.

במהלך השנים הובילה "MEVORAH ART & DESIGN" עשרות פרויקטים יוקרתיים ומוצלחים ללקוחות פרטיים ומסחריים בארץ ובחו"ל. יצירותיו של מבורך מפארות מבני ציבור, מבנים עסקיים ואוספים פרטיים מן הבולטים מאספני האמנות בארץ.

יצחק מבורך אמון על תפקיד המעצב הראשי בסטודיו ומקפיד ולהדגיש את ייחודיותו של כל פרויקט חדש שהסטודיו הופקד עליו, להיות מעורב ולהוביל אותו עד לתוצאה הסופית.

צוקי

יצירות האמנות של צוקי עשויות מתכת בחיתוך צורות מדויק כמו תחרה מעודנת.

כמעט בכל יצירה יש משחק יפה של שכבות ותלת ממדיות שיוצאת החוצה ומתפרצת בתנועה. העבודות עוברות צביעה בעבודת יד אישית.

צוקי חנוכיה אומנותית, חנוכיה מיוחדת חנוכיה מרשימה, מתנת מנהלים חנוכיה