בחירת מתנת יומולדת לעובדים – זה אתגר!

בחירת מתנת יומולדת לעובדים

בחירת מתנת יומולדת לעובדים בחירה נכונה

בחירת מתנת יומולדת לעובדים היא אחד הלבטים המעסיקים את צוות מחלקת הרווחה בארגונים ומנהלת הרווחה בכל חברה, בכל סוף שנה/תחילת שנה הוא אתגר מתנת יום הולדת!
גם לקרובים שלנו קשה לנו לבחור מתנה ליומולדת.  משהו מיוחד, שטרם נראה, מתאים בול… אנחנו "שוברים את הראש" ולא יודעים: מה לקנות? כמה להשקיע? מה יקלע בול לטעם האישי של החוגג? ועד כמה המתנה תהיה שימושית?

אז בארגון – יש תקציב, ויש הרבה יקירים למתנת יום ההולדת… וזה כבר הרבה יתר קשה! מה יתאים לגברים? מתנות מיוחדות לנשים?
ישנם ארגונים שיעדיפו לתת גיפט כארד ולצאת ידי חובה. הגיפט כארד טעון בסכום שהוגדר ובו אפשרות שהחוגג/ת יבחר לעצמו את מתנה היומולדת. פתרון קל ופשוט, אבל…

בחירת מתנה ליום הולדת

אם אתם מתלבטים בנושא בחירת מתנת יומולדת לעובדים ומחפשים להעניק מתנת יומולדת מקורית ושימושית לעובדים, שתהיה מוערכת ע"י העובדים, מוטב שתבחרו מתנה שתענה על ההגדרות שלכם, שתתאים לאופי הארגון.
מתנת יום ההולדת היא הזדמנות חגיגית תרתי משמע להעביר מסר תודה מההנהלה לעובדים. ליצור את תחושת השייכות של העובד והזדהות עם התרבות הארגונית שלכם. מתנה שימושית זכורה אצל העובד לזמן הרבה יותר ממושך וכך גם הכרת הטובה.
העובדים אוהבים שמשקיעים בהם מחשבה! אז נכון, קשה לקלוע לטעם של כולם… ואולי יהיו חלק שכבר יש להם…. אבל אין ספק שההשקעה שלכם תוערך ע"י הרוב הגדול של העובדים ובוודאות תהיה שוות ערך יותר מהסכום שתשקיעו!

באתר האיש החשוב מתאפשרת לכם בחירת מתנות מקוריות לעובדים בהתאם לאיפיון שלהן, לתרבות הארגונית, לאופי וסגנון תמהיל העובדים אצלכם.

תוכלו לבחור מתנת יומולדת לעובדי הייטק, עובדי הלואו טק, לקוחות ואנשי עסקים מכל סוג. החל מתיקי גב שימושיים ואופנתיים, תיקי גב ללפטופ, מתנות מדליקות, גאדג'טים חדשניים, מוצרים לסלולר ועוד. נרתיק דרכון נסיעות, בקבוקי שתיה וספל תרמי יוקרתי.
תיקי נשיאה למחשב או לכל צורך אחר שימושי, אביזרי הלבשה לשימוש יומיומי ובכל תנאי מזג אוויר. מוצרים ומתנות לטיולים נסיעות וספורט, תוכלו לבחור אביזרי נוחות וגאדג'טים המהווים מוצרים משלימים לנוחות המשתמש. אלה רק חלק מהמבחר הגדול והמגוון שחברת האיש החשוב מציעה לכם בבחירת מתנת יומולדת איכותית, ייחודית ומקורית ובעיקר שימושיות – לעובדים וללקוחות.

התאמה אישית של מתנה ליומלדת

ישנם גם אפשרויות נוספות בהן צוות העובדים של האיש החשוב יוכלו להתאים עבורכם מתנת יומולדת בעיצוב בלעדי ומותאם במיוחד לשפת המותג שלכם, או לנושא שתרצו להעצים השנה. למשל אם מדובר בחובבי בישול תוכלו לבחור להעניק להם כלים ומכשור מהמתקדמים והמדליקים ביותר.

יועצי המתנות בחברת האיש החשוב ידעו לאפיין עבורכם את סגנון המתנה בהתאם לתקציב כך שיהיה מוקבל גם על ידי הנהלת החברה ויגרום לעובד ציפייה ושמחה עם המתנה שתוענק לעובד ליום הולדתו.

בחירת מתנות ליום הולדת לעובדים באתר האיש החשוב, תעשה לכם את החיים קלים ומשתלמים. כך שגם מקבל המתנה וגם אתם המשקיעים תהיו שבעי רצון.