מוצרי קד"מ בתערוכות

מתנות לתערוכות

למה מרצ'נדייז או גיב אוויז הם חלק חשוב ומשמעותי בתערוכה או בכנס שלכם?

חברות רבות לוקחות חלק בתערוכות ובכנסים מכל הסוגים, לטובת קידום המוצרים והשירותים שהם מעניקים.
מדובר בהשקעה גדולה וחשובה של תכנון, עיצוב וביצוע כדי להשיג את המטרות והיעדים שלכם ולמקסם את ההשקעה הגדולה לתוצאות מניבות. השקעה נכונה תכלול את עיצוב הביתן, נראות והכנה מקדימה לנציגי הביתן והעובדים בו, השקעה בשילוט מאיר עיניים, ריהוט בצבעים מיוחדים ומשחקי תאורה מזוויות שונות.
עם זאת, ישנם אלמנטים נוספים שמשפיעים על קידום המכירות ומהווים חלק בלתי נפרד למשיכת תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי בתקווה להפוך אותו ללקוח חדש או טיפוח לקוח קיים. הבולט שביניהם הם מוצרי קד"מ שמחלקים בתערוכות או בכנסים ללקוחות ולבעלי עניין. חלק קוראים להם: גיב-אוויז (Give Away) , מרצ'נדייז, מתנות לחלוקה, מוצרי פרסום, מוצרי קידום מכירות, מתנות לתערוכות, מוצרי קד"מ…. כולם אותו הדבר ולכולם מטרה אחת: מוצרים שיובילו לתוצאות!

חשיבות החלוקה של המתנות בתערוכה או בכנס היא גדולה מאוד, בשני מובנים:
1. לצורך משיכת קהל ולקוחות בזמן התערוכה או הכנס – ביתן מלא הוא ביתן שימשוך אליו לקוחות נוספים!
2. תורת המספרים – יותר לקוחות – יותר עיסקאות!
3. כאשר יחזרו הלקוחות הביתה, הם יהיו עמוסים במידע חדש שאספו. בין הקטלוגים וכרטיסי הביקור הרבים. הם יזכרו הרבה יותר את המתנות הקטנות שקיבלו – אם ע"י שימוש יומיומי או ע"י כך שישימו אותם במשרד לתצוגה מול עיניהם.
לבחירת סוג המתנה חשיבות גדולה במיוחד, שכן אם המתנה תתאים לשפת המותג בנראותה, באופן השימוש שלה, במבנה שלה או עם הרעיון שמעביר המוצר שלכם – רמת הזכירות שלה תהיה הרבה יותר גבוהה ועלות התועלת תהיה שווה הרבה יותר עבורכם.
טעות גדולה היא להמתין עם נושא מוצרי הקד"מ לסיום ההכנות ולשלב שכבר לא נשאר תקציב… בשלב זה, לעיתים לא נשאר זמן לבחירת המוצר המתאים ביותר הן בגלל מועד האספקה הקרוב שלא מאפשר פיתוח מיוחד או ייבוא, ולעיתים גם לא נותר תקציב מספיק כדי לבחור מוצר שישאיר את הרושם הנכון, ויגרום לאפקט הרצוי.  להזמין משהו ברגע האחרון ללא חשיבה מעמיקה "רק כי צריך" – לא יוביל אתכם לתוצאות.

כיום בעידן המודרני והתחרות הגדולה בענפים השונים, נושא השיווק הפך להיות משמעותי הרבה יותר. המלחמה על תשומת הלב של הלקוח היא גדולה ואינטנסיבית. המטרה היא למשוך לקוחות פוטנציאליים להתעניין, ולשכנע אותם לרכוש את השירותים או המוצרים של החברה.
עולם קידום המכירות הוא עולם רחב הכולל בתוכו מגוון רחב של פעילויות. תחום זה כולל שיווק אגרסיבי, קידום מכירות באירועי יוקרה, חשיפה והשקה של מוצרים חדשים בפסטיבלים, כנסים, תערוכות ועוד. מוצרי הקד"מ הם חלק חשוב מאוד ומשפיע בתמהיל פעולות שיווק אלו.

מוצרי קד"מ היו מאז ומעולם אמצעי מצוין לקידום ומיתוג החברה בצורה נכונה

למוצרי קידום המכירות רמות שונות של מחיר ועלויות הפקה. המוכרים והפשוטים שביניהם הם מוצרי פרסום כמו: עטים ממותגים, ניירות ממו, לוחות שנה למשרד, מחברות ספירלה, מעמד לטלפון למשרד, כוסות לקפה ועוד מוצרי פרסום רבים עליהם מדפיסים את לוגו החברה.
בנוסף להם קיימים מוצרים שיכולים לקדם את מוצרי החברה בצורה אפקטיבית יותר, ויובילו לתוצאות שימקסמו את ההשקעה שלכם לזמן רב או התייחסות אוהדת יותר מצד הלקוחות המחוזרים. אלו הם המוצרים עם ערך מוסף שיגרום למתנה להיות זכירה ומשמעותית עבור המותג שלכם, ובכך להוביל להשגת היעדים ולתוצאות טובות יותר.
מוצרי קד"מ יכולים להיות גם פריטים זולים או פשוטים במחירים של שקלים אחדים, אך עליהם להיות שימושיים או קריאטיביים ברמה גבוהה מאוד בהתאמה למותג או המוצר שלכם, כדי שמקבל המוצר יבצע בו שימוש ביום יום או ירצה לשמור אותו ולא יזרוק אותו במגירה או יעבירו הלאה כלאחר יד. רק בצורה זאת, הלקוח הפוטנציאל יהיה חשוף אליו בשגרת היום יום, כדי שברגע שיזדקק לשירות שלכם, הוא יצור קשר וירכוש את מוצרי החברה או את שירותיה.
מוצרים ייחודיים או מקוריים שיתאמו למעמד החלוקה ומקבליו, יצרו באזז גדול ויתרמו כבר בשלב התערוכה או הכנס למשיכת לקוחות רבים יותר, ובהמשך יהיו זכירים ומשמעותיים יותר עבור הלקוחות. בשוק מוצף ותחרותי, הלקוחות מעריכים מאוד חשיבה קריאטיבית ושונה שמבטאת את יצירתיות החברה והפתרונות שהיא מציעה, ומייחסים לה חשיבות רבה.

לקוח המבקר בכנס או תערוכה מוצף במידע חדש, עסוק במינגלינג עם קולגות או מתחרים, ומרוכז במציאת הדבר הבא עבור מטרותיו הוא.
בתוך ערימות הקטלוגים והדוגמאות שיחזור איתם הביתה, מוצר הקד"מ שיחולק בכנס או האירוע, יהיה הדבר שימשיך עם הלקוח שלכם בחיי היום יום, ויזכיר לו את החברה והמותג גם בימים שאחרי. אם המוצר יעביר את המסר הנכון, הוא יישמר אצל הלקוח ויוסיף לערך המותג שלכם. בניגוד למוצרים שמחולקים ללא חשיבה מיוחדת וימצאו עצמם לרוב אצל המזכירה או בפח. לזה אנחנו קוראים: מוצרים מובילים לתוצאות!

חברת ה"איש החשוב", מעצבת ומשווקת מוצרים מקוריים וייחודיים הכוללים גם מוצרי קידום מכירות, מרצ'נדייז וגיב-אווי, מוצרים שמובילים לתוצאות בכנסים ובתערוכות.
החברה מתמחה בהתאמת המוצר הנכון בהתאם לסוג התערוכה או הכנס התקציב, הכמות הדרושה לחלוקה אופי קהל הלקוחות שלכם. גם למיקום הערוכה או הכנס חלק בהשפעה על בחירת המוצר, וכל אלו מתווספים לכלל הראשון- במה עוסקת חברתכם ומה המסר הנחוץ לעבור ללקוחות?
לחברה ניסיון רב בכל הקשור לעיצוב המוצר המדויק עבורכם, בביצוע מכל חומר, או בבחירת המוצר המתאים בדיוק בשבילכם, בעלות התועלת הנכונה, ושיוביל לתוצאות המבוקשות.
אם התערוכה או הכנס מתקיימים מעבר לים, חשוב לא פחות להתאים את המוצר למקום החלוקה, מאפייני הלקוחות שיפקדו את הביתן והתרבות שלהם.
לצוות החברה ניסיון רב בשילוח המוצרים לכנסים ותערוכות בחו"ל.

מוזמנים לתאם פגישה באולם התצוגה שלנו ולהתרשם ממגוון מוצרים בתקציבים שונים.

חברת ה"איש החשוב", בעלת ניסיון מעל 20 שנה בתחום מוצרי קד"מ לתערוכות, כנסים, מתנות שיווקיות ובכלל. והנה יבואנית בחעדית למספר מותגים בינלאומיים בישראל. מבחר המוצרים שלנו הינו תמיד בחזית החידושים והטכנולוגיה, ומתעדכנים באופן קבוע לאורך כל השנה.
נציגי החברה מבצעים ביחד אתכם חשיבה משמעותית לבחירת מוצרי קד"ם (מרצ'נדייז, גיב אוויז…) שישאירו אצל הלקוח הפוטנציאלי רושם וטביעת אצבע נוכחת.
הגישה של חברת ה"איש החשוב", כשמה כן היא, גישה המכוונת וממוקדת לקוח ונותנת לו מעמד של איש חשוב לחברה או למותג שלכם. מגוון מוצרי הקד"מ המקורים, הייחודיים והמסקרנים שהחברה מציגה, כמו גם היכולת לייצר משהו חדש מאפשרת לכם את הבולטות הנכונה בכנס או האירוע שאתם משתתפים בו.