מתנות לכנסים ואירועים

מתנות לכנסים ואירועים

מתנות לכנסים ואירועים המומלצים ביותר

כנסים ואירועים המתקיימים לעיתים קרובות על ידי חברות גדולות ומוסדות מוכרים, מהווים חלק חשוב מהתוכנית השיווקית של החברה וכאמצעי להעברת מסרים והגברת המודעות למוצרי החברה, פעילותה, שירותיה ובולטות המותג בין מתחריה בסוג הענף בו היא פועלת. בכנסים מסוג זה האורחים לרוב הינם קולגות, לקוחות אסטרטגיים או שותפים פוטנציאליים וכן לקוחות שכבר קיימים בחברה, ספקים ועובדים. המטרה היא להשאיר את העסק בתודעה של אורחי הכנס, ועל כן כדאי להעניק להם מתנות שיהוו מזכרת או מוצר פרסומי שיווקי כמקדם מכירות. ככל שהמתנה תתקשר למותג בנראותה או המסר שלה, או תהיה שימושית יותר, כך העסק יישאר יותר בתודעתם. מתנות בכנסים ואירועים המשמשות כמוצרי פרסום הוכיחו עצמן כאפקטיביות, ועל כן כיום הרבה חברות בוחרות להשתמש באמצעי זה על מנת לקדם את המותג. אתם מעניקים מתנה, ונהנים אחר כך מהתוצאה המתבקשת של הגברת המודעות וגיוס לקוחות פוטנציאליים בעתיד.

מגוון מתנות מומלצות לכנס הבא שלכם

כיום ישנו מגוון רחב ועשיר של מתנות ומזכרות שניתן להעניק לאורחים בכנסים ואירועים. ככל שהמתנה תהיה שימושית יותר, כך הסבירות שהאורחים ישתמשו בה עולה, וכך החברה שלכם יישאר בתודעה. המתנות השימושיות יתזכרו כל אדם וכמעט בכל הזדמנות. מתנות אלו לא תמיד מזוהות עם החברה באופן ישיר, אך מספיק שמוטבע עליהן לוגו או שם החברה וכבר הופכת המתנה למוצר פרסומי אפקטיבי. לא משנה מה תחום העיסוק שלכם ומי קהל היעד, במתנות אלה כולם משתמשים.

גרביים מוצרי קידום מכירות
גרביים מעוצבות בשפת המותג מוצרי קידום מכירות

היכנסו לקטלוג – מתנות לפי נושא – לחלוקה בכנס הבא שלכם

בחירת מוצרים ממותגים לכנסים

כדי לבחור מתנות מתאימות לכנסים ואירועים, נדרשת עבודת הכנה מדוקדקת וקפדנית, אשר מצד אחד כרוכה בבחירת המתנה האפקטיבית ביותר, שניתן יהיה לפרסם דרכה את החברה והמותג, ומצד שני שתהיה שימושית למקבל המתנה כך שבעצם החברה תהיה בתודעת המקבל זמן רב לאחר הכנס. כמובן שיש לתקצב את הנושא ולחשב את הכמויות הנדרשות לביצוע המשימה.

בחברת האיש החשוב, חושבים ומחפשים בשבילכם את המוצרים החדשניים ביותר. מוצרים מובילים לתוצאות!! תוכלו ליהנות מליווי צמוד ומקצועי של צוות עובדים הבקיא ומנוסה בתחום, שיסייע לכם במסגרת תקציבכם לחדש ולהביא מתנות ייחודיות לכנסים ולאירועים שלכם ובכך תפתיעו את לקוחותיכם הפוטנציאלים.