תיק למחשב נייד

תיק למחשב נייד העיצוב מוכר לנו

בעבר היה תיק ה'גיימס בונד תיק המנהלים הנצחי. כשרציתם להציג איך נראה ביזנס מן, חלק מרכזי בתיאור היה תיק הג'יימס בונד… היום אנחנו כבר כמעט ולא רואים את התיק מן הסוג הזה. את מקומו תפס תיק למחשב נייד. נוח, שימושי ומעוצב!  אנשי העסקים של היום (והם רבים מאוד, הרבה יותר מאלו שהיו לנו בעבר) לא יוצאים בדרך כלל לעבודת יומם ללא המחשב הנייד. חיינו הפכו להיות תלויים לגמרי במחשב והעבודה נעשית מכל מקום באמצעות המחשב. כך נוכל לראות את אותם אנשי עסקים יושבים ברכבת או באוטובוס, במסעדה או בבית הקפה כאשר המחשב הנייד פתוח לפניהם והם מנהלים את העולם באמצעות המחשב הנייד הקטן שברשותם. כדי להגן על המחשב הנייד מפני טלטלות הדרך חשוב מאוד להקפיד על תיק איכותי שיספק את ההגנה המושלמת למחשב הנייד.

איך בוחרים תיק מקצועי למחשב הנייד ומה חשוב שיהיה בתיק של המחשב הנייד?

  • גודל מתאים – מחשבים ניידים קיימים בשלושה גדלים, ולכל אחד מהם יש תיק בגודל המתאים. כדי שהמחשב שלכם יישב טוב בתוך התיק חשוב מאוד לשים לב בהתאמת תיק למחשב. הגודל הוא מרכיב קריטי מבחינת התועלת של התיק עבור המחשב שלכם.
  • תיק מרופד – חשוב מאוד לשים לב שהתיק מרופד מכל צדדיו כדי שהוא יוכל לספק את ההגנה המושלמת עבור המחשב שלכם. תיק שמרופד רק בצד אחד או שהוא חסר את הריפוד בחלק העליון שלו יהיה חשוף למכות בעת נפילה ולא בטוח שהתיק אכן יעניק למחשב את כל ההגנה הדרושה לו.
  • תיק של חברה טובה – חברות רבות מציעות תיקים למחשבים ניידים. חשוב לבחור בתיק של חברה טובה.
  • במיוחד כאשר אתם בוחרים מתנה ללקוחות או לעובדים – אם התיק יהיה מבית מותג מוכר – מקבלי המתנה יעריכו את שוויה מאוד!
  • חשוב מאוד שלמותג תהיה אחריות מקומית שתוכל לתת לכם מענה בכל עת. אתם הרי לא רוכשים תיק אחד לעצמכם…
  • פונקציונאליות לתיק – אם התיק גם מעוצב וגם בעל תאים שימושיים רבים – הוא יהיה שימושי ונח לבעליו ויברכו אתכם על בחירתו עוד זמן רב!
  • עיצוב – בעולמנו, "איך אני נראה" זה חלק חשוב מהמשחק… מותג מוכר ונחשק ותיק מעוצב עם נראות טובה ואיכותית – חשובים מאוד למקבלי המתנה!
תיק למחשב נייד ראו גם: תיקים מעוצבים CHALLENGER