מתנות ומוצרי ה Give Away הכי חמים ומומלצים לשנה הקרובה

חברת האיש החשוב בע"מ מתמחה במוצרי מתנות ה – GIVEAWAY האטרקטיביות ביותר לשנה הקרובה. כל המתנות משתייכות למותגי העל בתחום המתנות: טרויקה, לקסון, מולסקין, קוזיאול ומותגים בינלאומיים יוקרתיים נוספים. המתנות מותאמות לחגים, לתערוכות וכנסים, למנהלים, לעונות השנה, לחובבי הספורט, לחנוכת הבית החדש ולמגוון אירועים נוספים. צוות האיש החשוב ביצע סינון קפדני ומציג בפני לקוחותיו את אותן מתנות Give Away מקוריות המתאימות לתקציב, לנושא, לקהל היעד ולמטרה בה אתם מעוניינים. בנוסף, חברת האיש החשוב מייצרת ומייבאת מגוון מוצרים בהתאמה אישית למטרת הלקוח. אז מיהם המוצרים הנמכרים והמומלצים ביותר לשנה הקרובה? התחילו לקרוא!

Give Away תיקי הגב של LEXON , סדרת CHALLENGER

תיק הגב צ'לנגר של המותג הבינלאומי LEXON הוא אחד מתיקי הגב הנמכרים ביותר ותיק שיהיה שימושי לכל אנשי העסקים וההייטק שמקפידים על איכות המשולבת באסתטיות מרשימה. מדובר על תיק גב איכותי ושימושי ליום יום בסגנון אלגנטי יוקרתי הכולל תא פנימי מרופד למחשב הנייד, שני תאים גדולים עם רוכסן למסמכים ושני תאים קדמיים. רצועות הגב שלו רחבות ונוחות ויש אפשרות להשתמש בו כתיק גב או כתיק בעל אחיזה ידנית. תיק זה משדר אלגנטיות יוקרתית ומהווה את הבחירה האולטימטיבית של אנשי עסקים רבים ועובדי תחום ההייטק בשנתיים האחרונות. המותג הצרפתי לקסון מוכר בזכות היותו מותג בינלאומי שמייצר מוצרים שימושיים, איכותיים ומעוצבים זוכי פרסי עיצוב יוקרתיים בכל העולם. מוצרים פופולאריים נוספים של המותג הם תיקי הספורט המיוחדים, תיקי מחשב בעיצוב עכשוי, אביזרי שולחן מעוצבים ועוד.  

Give Away העטים  – נוחות כתיבה ויוקרתיות

מוצרי Give Away נוספים שמצליחים לשלב פונקציונאליות שימושית, אסתטיות מרשימה ומהווים פעמים רבות סמל סטטוס הם העטים. מבית היוצר של המותג הבינלאומי המוכר TROIKA הוא העט הכדורי המשוכלל ה- CONSTRUCTION  . המותג הבינלאומי יוקרתי טרויקה שמייצר מוצרים למנהלים מצליח גם הפעם לכבוש את שוק המתנות עם עט כדורי שיכול לשמש למגוון משימות. עט זה מגיע עם מברגים, פלס, שנתות למדידת קנה מידה וסטיילוס, ניתן למילוי חוזר, מוצע במגוון צבעים ומהווה ארגז כלים אטרקטיבי באריזת מתנה מהודרת. בהחלט בחירה נבונה ומרשימה כמתנה. העט המדליק שלא ישאיר אף אחד אדיש הוא העט המיוחד למחברת מבית המותג מולסקין. כפי שמקפידה חברת מולסקין, המייצרת מוצרים שימושיים לכל מקום, הגדילו לעשות ויצרו עט ייחודי שמתחבר למחברת. נעים וזורם לכתיבה חלקה וקלה. העט הפטנטי ישאר צמוד למחברת בכל עת. עט מרשים נוסף הוא ה- JONA M, כאן מדובר על אחד העטים הנמכרים ביותר וזאת משום האחיזה הנוחה והעובדה שהוא מצליח לספק חוויית כתיבה רציפה ללא מאמץ של כף היד. עט עמיד זה מאפשר כתיבה לאורך זמן (פי כמה וכמה מכל עט רגילה). העט משתייך לבית המותג KLIO , מוצע במגוון צבעים וניתן אף להזמין אותו בשילובי צבעים. קליאו הוא מותג גרמני בינלאומי מוביל בתחום ייצור עטים. חברה זו מייצרת עטים שמבטיחים חווית שימוש נוח, קונספט ייחודי ונראות רעננה וססגונית. העט היחיד שישמש אתכם לכתיבה זורמת של עד 4000 מטרים! Give Away המחברות עליהן לא מוותרים מוצר נוסף שזוכה להצלחה מסחררת ואידיאלי כמתנה למנהלים, חברים טובים או כמתנת GIVEAWAY שימושית ויוקרתית היא המחברת. נכון להיום נמכרים מגוון מוצרים של מותגים יוקרתיים, כמו למשל מחברת ה- A4 הדיגיטלית של WHITELINES שרשומה כפטנט וזוכה להצלחה רבה. המחברת מהווה את השילוב המושלם בין מחברת לאפליקציה חכמה עם סורק. ניתן לגבות מחברת זו, לשמור אותה או לשתף בקלות. ניתן להזמין את המחברת עם מיתוג מלא בכל מידה או מפרט, בכריכת ספירלה או בכריכת ספר. מחברות אטרקטיביות נוספות להן יש דרישה גדולה בקרב הצרכנים, ובעיקר כמתנת שיווק B2B הן המחברות של המותג האיטלקי מולסקין, המציע לצרכנים את המחברת השחורה האגדתית, אותה המחברת הקלאסית ששימשה הוגי דעות רבים במהלך ההיסטוריה. כאן מדובר על מחברות איטלקיות עם פינות מעוגלות, כיס פנימי וסגירה מיוחדת עם גומי. ייחודן הוא בהתאמתן האישית ללקוח. יש אפשרות למתג את המחברת באופנים רבים וליצור השיק המיוחד בו מעוניינים.   לסיכום, אם גם אתם מחפשים את אותו מוצר או מתנת GIVEAWAY אטרקטיבית שכבר הוכיחה את עצמה אצל רבים אחרים וכזו שתצליח להפתיע ולחדש את מקבל המתנה ותהיה ממותגת בשיק גדול, הגיע הזמן להציץ בקטלוג המוצרים שלנו ולבחור את המתנה המפתיעה והאיכותית שתתאים למטרתכם ותוביל לתוצאות!