בחירת מוצרי קד"מ לכנסים

מוצרי קד"מ

פעם כנסים נחשבו לאירועים מעונבים, המיועדים רק לאנשי עסקים. כיום, ניתן לראות מגוון רחב של כנסים, אליהם מוזמנים לא רק אנשים החנוטים בחליפות עסקיות. מגיעים יזמים, אימהות ואבות, ציבור של מחפשי עבודה, בעלי מקצועות חופשיים, יבואנים, פרסומאים ולפעמים כן – גם מנהלים ואנשי עסקים. ומה שתמיד נכון, כנסים מהווים הזדמנות מעולה לקידום מכירות, שיווק ויצירת קשרים עסקיים. על מנת להגיע לכדי מיצוי הפוטנציאל העסקי, כדי להשיג מקסימום תוצאה מבחינת קד"מ (קידום המכירות) כדאי לעשות שני דברים. האחד – לתכנן דוכן או תצוגה מרהיבים (וגם להגיע בלבוש ייצוגי). השני – לבחור מוצרי קידום נכונים.

בחירת מוצרי קידום צריכה להתאים לטעם הרחב של הקהל. המוצרים צריכים להיות פופולריים ויישומיים. אילו סוגי מתנות מקובל להציע? תיקים לסוגיהם נחשבים למועדפים מאוד. תיקי מחשבים למשל וכן גם תיק מנהלים בעיצוב חדיש. כמובן, ניתן להציע גם מגוון מוצרי קידום אחרים, למשל מחברות, עטים ממותגים, שעונים. עוד מוצר קידום נפוץ מאוד כיום מגיע מתחום המחשוב והגאדג'טים. בתחום זה מגוון אפשרויות, ניתן לבחור דיסק און קי במגוון עיצובים. ניתן לבחור מטענים למחשב או לסלולר. גם רמקולים למחשב מתאימים מאוד.

התאמה בין מוצר לאופי הכינוס

עוד דבר שיכול לסייע בבחירה של מוצרי קידום לכנסים זה המיקום של הכנס ואופי הכינוס. אחרי הכל, היכן בעצם נערכים מרבית הכינוסים? בתוך אולמות אירועים וכנסים, כמובן. יש אולמות יוקרתיים ויש אולמות יותר פשוטים. גם קהל היעד של הכנסים שונה. זה יכול להיות הקהל הרחב, אוכלוסייה של מנהלים, קניינים, לפעמים קהל יעד המורכב מצעירים, סטודנטים, לפעמים הורים לילדים. בהתאם לאופי הכינוס, קהל היעד וסוג האולם – כך כדי לבחור את מוצרי הקידום שיחולקו. למשל, אם הכינוס נערך באולם חצי פתוח, כלומר גם תחת כיפת השמיים, כובעים יתאימו מאוד ויזכו לפופולריות רבה. אם קהל היעד הינו סטודנטים – מחברות ממותגות או דיסק און קי יהיו שימושיים וטובים.

מתנות לכנסים

מתנות שכיף לקבל

על מנת שמי שמקבל את המתנות יזכור לטובה את הגורם המקודם ואולי גם יפיץ את שמו ברבים, יש לזכור את אפקט ה"וואו". כדי להשיג זאת, צריך לבחור מתנות שייצרו ערך מוסף, מתנות שסביר מאוד להניח שלא יזרקו עד מהרה. מכיוון שבהרבה מתנות מטביעים או מדפיסים לוגו, מספר טלפון של המפרסם, כתובת אתר או דף עסקי בפייסבוק, חשוב מאוד שמוצרי הקידום והמתנות יהיו שימושים, יפים ומושכים לעין. חשוב שתהייה חשיפה ללוגו, חשיפה חיובית כמובן. כל זה יותיר אצל קהל היעד שלכם רושם טוב לאורך זמן.