מוצר ממותג מנצח: תריס מצלמה למחשב נייד

תריס מצלמה למחשב נייד

מנהלת שיווק או מנהלת משאבי אנוש: עם איזה מוצר קד"מ או מתנה לכנסים ותערוכות תבחרי הפעם לסחוף לקוחות ביריד, לצ'פר את הפגישות או לקדם את העובד החדש?
הפעם בשונה ממתנה שבלונית ומשעממת של מוצר קד"מ ממותג שיישאר במגירה במקרה הטוב או יזרק לפח במקרה הפחות טוב, בחרי מתנה שימושית וממותגת שתעניק חווית שימוש ונראות לכל עובד ולכל אדם בעידן המחשוב: תריס מצלמה למחשב נייד.

למה נדרש תריס מצלמה למחשב נייד?

כולנו יודעים כי המחשבים אינם מוגנים לחלוטין עם מצלמת הרשת וכי כולנו צריכים הגנה נוספת, פיזית, למצלמת הטאבלט שלנו, אלא שרובנו טרם עשינו זאת. לכן, אין ספק כי מתנה שימושית כמו תריס מצלמה למחשב נייד תבוא לשימוש מידי וחשוב.
ביום שבו יקבל הלקוח כמתנה לכנסים ותערוכות, או העובד החדש את ה Webcam cover, אין ספק שמתנה זו תהיה שימושית ותותקן באופן בולט על המחשב.

למה דווקא תריס מצלמה למחשב נייד ?

התריס ניתן למיתוג מלא – לצורך קידום מכירות או כמתנה לעובד חדש בחברה, שירגיש חלק ממנה, אפשר למתג את התריס במיתוג בצבע מלא, בשטח מקסימלי, כך שהתריס המותקן על מצלמת המחשב הנייד או הסמארטפון, בולט ונסקר באופן אוטומטי במשך שעות העבודה הרבות.

עלות נוחה ומשתלמת– כחברה, לא פעם עלינו לעמוד בתקציב מוגבל. במחיר תריס מצלמה למחשב נייד תקבלו הדפסת כיסוי תריס המצלמה בצבע מלא והדפסת כרטיס הוראות בצבע מלא משני צדדים עבור מוצר קד"מ ממותג: צד אחד הסבר והוראות הדבקה, צד שני כולו בשפת המותג. המוצר עצמו ארוז בשקיק צלופן להגשה אישית ומכובדת מושלמת.

איכות – בנוסף לכל, תריס מצלמה למחשב נייד הוא עוד מותג איכותי מבית 'האיש החשוב' המייבא את מיטב המותגים העולמיים עבור מתנה לכנס או מתנה לתערוכה.

שימושי – תריס מצלמה Webcam cover הוא שימושי, ונחוץ במיוחד. כל מקבל יתחבר אליו בקלות וישתמש בו באופן מידי במכשירים הניידים שלו. תפעול התריס קל ונח לשימוש.

אז היכן תבחרו לתת את המוצר? עבור מתנה לכנס, מתנה לתערוכה, או כקונספט Giveaway לתערוכה? בכל מקום או לכל עובד חדש אותו תבחרו לתת את המוצר, אין ספק שהוא 'יתפוס' ויהיה מוצר מבוקש, נחוץ ושימושי.

WEBCAMCOVER-OPEN