מתנה לעובדים: לפנק בנוחות לשתות בסטייל

בקבוקי QUAKKA מתנה לעובד

מתנה לעובדים: לפנק בנוחות לשתות בסטייל

מנהלות רווחה או מנהלות משאבי אנוש? כדאי שתכירו את הבקבוק התרמי Quokka, המתנה הנחשקת לכל עובד.

כשאתן מחפשות מתנה לעובדים, כזו שתהיה מתנה שימושית, ממותגת ותלווה אותם בנוחות וביעילות ברגעי היום – יום, בקבוק תרמי של Quokka הוא בדיוק כזה.

מתנה כיפית, שימושית וממותגת

Quokka הוא בקבוק תרמי מעוצב, מותג ספרדי איכותי ומרענן, המתאים לשימוש יומיומי איכותי בסטייל.
אם בחרתם להעניק מתנה לעובדים, לכו על מתנה שימושית ונוחה, מתנה כזו שתתאים לעבודה לבית, להליכה או ליציאה ספורטיבית אחרת. בקבוק Quokka הוא מוצר יעיל, שימושי ואיכותי לכל אחד ואחת: לנשים ולגברים ולבעלי אורחות חיים שונים, חילוניים ודתיים.

שי לעובדים לכל מטרה

בקבוק תרמי לעובד מבית המותג הספרדי Quokka יוכל להתאים לכל מטרה שתבחרו. כשמדובר על מתנה לעובד בפעילות החברה או בכל עניין אחר, ניתן גם למתג את הבקבוק עם לוגו החברה.
בקבוק Quokka יתאים עבור מתנה לעובד חדש לכניסה כיפית, נעימה ומחבקת לעבודה, עבור מתנה ספורטיבית ואיכותית לעובד בטיול, עבור בקבוק תרמי לטיולים או עבור מתנות עובדים ביום ספורט.

בקבוק quokka לנוחות ועיצוב

בקבוק תרמי של Quokka, מתאים לשימוש יומיומי וספורטיבי, לדוגמה: בקבוק לטיולים. בקבוק Quokka מגיע בנראות עיצובית ובנוחות מרשימה, להכנסה לתיק או לנשיאה ביד ובמבחר צבעים לוהטים ועיצובים מרעננים לבחירה.
תוכלו להציע לעובד בקבוקי Quokka בפלדת אל-חלד, או בציפוי בפלסטיק מרשים. הפייה הרחבה של בקבוקי Quokka מאפשרת לפתוח אותם ולהכניס קרח בנוחות לכל מטרה ולכל שימוש.

בקבוק ממותג

חיפשתם להעניק מתנה לעובדים? מתנות עובדים ליום ספורט או מתנה לעובד החדש?

אנו מזמינים גם אתכם להכיר ולהתרשם. Quokka בקבוק ממותג, ספורטיבי ויוקרתי.

למגוון מתנות לעובד חדש, הקליקו כאן