מתנות לדירקטוריון? שומעים שזה בסטייל: רמקול ub-plus

UB-PLUS

מנהלות רווחה או משאבי אנוש? יש לנו חדשות בשבילכן.
אם חיפשתן מתנה חמה, יוקרתית וטרנדית עבור מתנות יוקרתיות למנהלים או מתנות לדירקטוריון, מתנה שהיא שי שיבוא לידי שימוש בחיי היום יום: בבית, במשרד, ברכב, בחצר ובחופשה. קבלו את רמקול בלוטוס UB+ EUPHO E3, רמקול בלוטות' עוצמתי, הטוב בעולם, מבית המותג הסינגפורי ub-plus.

מה נדרש עבור מתנות דירקטוריון או מתנות יוקרתיות לאנשי שיווק?

עבור מתנות יוקרתיות למנהלים אנו מחפשים מתנה יוקרתית שתשקף הערכה וכבוד, אך לא פחות חשוב מכך שתהיה טרנדית, שימושית ותוסיף נוכחות להווי ולסגנון החיים של מנהלים וחברי דירקטוריון. בדיוק כזה הוא רמקול בלוטוס UB+ EUPHO E3: רמקול Bluetooth נטען, איכותי, מעוצב, בעל נראות מרשימה, ואיכות שמע מעולה שיבואו לשימוש בכל מקום.

רמקול בלוטות' עם נוכחות

בנוסף לכך שרמקול UB+ EUPHO E3 הוא רמקול בלוטות' עוצמתי, יוקרתי מבית מותג טכנולוגי – סינגפורי הטוב בעולם, הרמקול, משמש גם כרהיט יפיפה.
העיצוב של הרמקול ייחודי ומותאם לעידן העכשווי: מודרני, מעוגל וחלק ומשלב בעיצובו סגנון רטרו עם שלושת רגלי העץ שלו. בנראות זו, הרמקול יתאים בעיצובו לשימוש בכל מקום מעוצב וחדשני: לבית יוקרתי או למשרד מעוצב. הרמקול מגיע במבחר צבעים ואידיאלי לבחירת מתנות יוקרתיות למנהלים.

בשל היותו רמקול בלוטוס, רמקול ub-plus נטען ומאפשר ניוד לכל מקום, ללא חשש. בנוסף לכך, ניתן להסיר את שלושת רגלי העץ לעיצוב שונה או מותאם לחלל בעזרת משטח ייצוב או בעזרת רצועה לתליה, לנראות טרנדית וקומפקטית. הרמקול תוכנן והונדס לאיכות שמע הטובה ביותר בטכנולגיית אודיו לשמיעה הטובה ביותר בחלל סלוני. אגב, את הרמקול ניתן להשיג רק במקומות נבחרים ומורשים כיאה למתנות יוקרתיות עבור מתנות לדירקטוריון.

מתנה שעוד תשמעו עליה…

עבור מתנות יוקרתיות למנהלים או מתנה יוקרתית ללקוחות שיווק, מעוצבת, שימושית וטרנדית, אל תהססו. לכו על המותג ub-plus הסינגפורי הטוב בעולם ובחרו רמקול בלוטות' יפיפה שהוא רהיט מעוצב וגם רמקול Bluetooth נטען ועוצמתי.

לבחירת צבע אישי והתרשמות מהמפרט, הקליקו כאן