מתנה ראש השנה לעובדים: ההמלצה

מזוודות-לעובדים

בעוד שמנהלות רווחה או משאבי אנוש מאמצות את מוחן עם אילו מתנות ראש השנה לעובדים או לחלופין מתנות ראש השנה לאנשי מכירות או לסוכני מכירות, יפתיעו, הרי שהפעם אנו נגיש המלצה לקניית מתנה טובה, חדשנית ממותגת לעובדים או לסוכני המכירות בחברה. בהמלצה: רכשו מזוודת או סט מזוודות מותג איכותיות כשההמלצות לבחירת מזוודה עבור מתנות ראש השנה לעובדים או מתנות לאנשי מכירות – כולן, כאן.

למה אנו ממליצים על מזוודה כמתנת חג?

מזוודה היא בין המתנות השימושיות ביותר המתאימות לכל אחד. אין עובד שלא ישמח במזוודה לחופשה או טרולי לטיסה, גדולה כקטנה, שימושית, נוחה, מרשימה וממותגת. המתנה תתאים לשימוש אישי – משפחתי או עסקי.
בנוסף לכך, בין אם אתם חברה גדולה ומפנקת ובין אם אתם חברת בוטיק, ברכישת מזוודות קשיחות או מזוודות רכות כמתנת חג תוכלו להתאים את התקציב למתנה שימושית ומרשימה במיוחד.
כאשר מדובר על קניית מזוודות, בוודאי תופתעו לגלות שהמחיר משתלם ממש ביחס למתנת חג מהחברה ויחד עם זאת, זאת כאמור מתנה שימושית ומרשימה ממיטב החברות והמותגים העולמיים.
עוד טיפ: שמנה לב לרכוש מזוודות TROLLY – המתאימות לטיסות LOW COST ולתקנות 95% חברות התעופה כמו בין אלו שאנו משווקים.

על אילו מזוודות אנו ממליצים?

SAMSONITE טרולי ממותגת איכותית ונוחה של מותגי מזוודות רכות או קשיחות המוכרים והאהובים ביותר. מזוודות SAMSONITE ידועות בחוזקן ובאיכותן ומתאימות לשימוש אישי ומשפחתי.

ROLLINK טרולי FLEX מפורסמת וייחודית כמזוודה הדקה ביותר בעולם. המזוודה מגיעה במשקל מפתיע של 2.2. ק"ג בלבד ובשל תכונותיה היא מתאימה להפליא לכל הטיסות המשפחתיות, בהן תמיד נדרש עוד מקום אחסון, רגע לפני העלייה למטוס. בנוסף, בשל גודלה המתגמש היא אידיאלית כ TROLLY LOW COST לטיסות קצרות ומתאימה לכלל תקנות חברות התעופה.

MARCH מזוודות המותג ההולנדי המיובאות באופן מיוחד לישראל ע"י האיש החשוב בע"מ. בנוסף להיותן מזוודות קשיחות איכותיות וממותגות, קולקציית מזוודות MARCH יפיפייה ומרהיבה ומציעה מבחר של מזוודות במגוון גדלים שימושיים ובנראות ייחודית וטרנדית המשקפת יוקרה ועיצוב.

TROIKA טרולי לטיסה איכותית המשלבת מזוודה קשיחה עם כיסים רכים לעלייה למטוס מבית המותג הגרמני היוקרתי TROIKA. מעבר למזוודה המתאימה בממדיה לדרישות חברות התעופה לעלייה למטוס המזוודה אידאלית לטיסות עסקיות:  TROIKA עשויה שילוב ייחודי של מזוודה קשיחה ומזוודה רכה כך שתוכלו לשמור על חפציכם מוגנים ויחד עם זאת לאפשר דחיסה מקסימלית של פריטים למזוודה בעליה למטוס.