מתנות קיץ לעובדים

Silver Sparkle (3)

אחרי שלמדנו לעבוד מרחוק הגיע הקיץ והביא איתו את השגרה המבורכת בחזרה. גם אירועי החברה לקיץ חזרו, ואיתם המתנות!

אז אם אתם מחפשים מתנות מיוחדות לנופש חברה, מתנות קיץ לעובדים ומתנות רווחה משפחתיות הגעתם למקום הנכון. אנחנו מתמחים במתנות מקוריות, איכותיות וחדשניות. מתנות ממותגות שמגבירות את תחושת השייכות של העובד ומחזקות את המוטיבציה! המשיכו לקרוא כדי לגלות את מגוון המתנות הרחב שיש לנו להציע לכם

בקבוקים תרמיים ממותגים:

כמה חם בישראל בקיץ? מאוד! מזל שיש בקבוקים תרמיים ממותגים שידאגו לשמור על העובדים שלכם רווים ובריאים. הבקבוקים התרמיים של המותג הבריטי ROOT7 למשל, שומרים על הנוזל שבתוכם קר למשך 30 שעות! הבקבוק מגיע במגוון צבעים ודוגמאות וניתן למיתוג. כך, תוכלו להעניק במתנה בקבוק תרמי ממותג או בקבוק תרמי עם שם העובד, כדי שאף אחד לא יתבלבל. דבר מיוחד נוסף בבקבוקים התרמיים הנהדרים של ROOT7 הוא שהחברה המייצרת מתחייבת לנטוע עץ על כל בקבוק שנמכר, כך שזו לא סתם מתנה – זו מתנה סביבתית, מתנה אקולוגית, מתנה שמתכתבת עם האחריות התאגידית שלכם.

מגבות חוף ממותגות:

אין שימושית כמו מגבת חוף בקיץ! בין המתנות שלנו תוכלו למצוא מגבות חוף ממותגות, מגבות איכותיות שישמשו את העובדים והלקוחות שלכם לאורך זמן ויחזקו את נראות המותג שלכם! בים או בבריכה, אנחנו בטוחים שמגבת חוף ממותגת היא בחירה נכונה.

מגבת חוף איכותית

רמקול עמיד למים:

איזה כיף זה לשמוע מוזיקה נעימה על שפת הבריכה, נכון? אז כדי שהעובדים שלכם יעשו את זה וכם ובלי סיכון למכשירים האלקטרוניים שלהם, הבאנו במיוחד עבורכם רמקול בלוטות' עמיד למים. הרמקול אלחוטי, נוח לשימוש והפעלה, וכולל ציפוי סיליקוני מיוחד שהופך אותו לרמקול עמיד במים. עוצמת השמע בו מספיקה בדיוק להאזנה נעימה למוזיקה בבריכה או בחוף, שתסדר לעובדים שלכם חווית קיץ מושלמת. מתנה מעולה לנופש חברה!

MINO-X-רמקול-בלוטות-קטן-נגד-מים

מאוורר נייד:

לא צריך לשבת בחדר ממוזג כדי ליהנות ממשב רוח קליל. מאוורר נייד נטען הוא מוצר מושלם לנסיעות, לבריכה או לים, שיהפוך את הבילוי לנעים ונוח יותר. מאוורר נייד נטען ניתן למיתוג, כך שלאן שהעובדים שלכם ילכו – המותג שלכם ילך איתם וילווה אותם.

WINOמאוורר אלחוטי נייד לפינת עבודה
WINOמאוורר אלחוטי נייד לפינת עבודה