תיק למנהלים – פונקציונאלי ומתאים לבעליו

תיק למנהלים אמור לשמש את המנהל ולהביא לו את מירב הפונקציות אותם הוא צריך על מנת להתנהל תקין ויעיל, התיק צריך להיות פונקציונאלי ומתאים לגודל, הוא אמור אף להיות נח לנשיאה  ובעל תכולה גדולה ויחד עם זה  להיות תיק מאוד מסודר. תיק מנהלים טוב יכלול את כל הנתונים ויעשה בהם שימוש מרבי על מנת לתת למנהל לנהל את סדר היום הצפוף שלו הכולל סידורים, פגישות, ישיבות הנהלה וצוות בצורה עניינית, יעילה ומסודרת.

תיק למנהלים – מה צריך להיות שם?

מה צריך להיות בתיק מנהלים
  • תאים – תיק מנהלים חייב להיות מחולק בחלוקה חדה לתאים, כדי שהמנהל יוכל למצות אותו. תהיה לו אפשרות לשים את הניירת בצורה מסודרת ומאורגנת ולחלק את התיק לפי הצורך הספציפי ולפי סדר היום.
  • תא למכשיר סלולרי נייד – תיק מנהלים צריך להיות נח עם מיקום ייעודי לפלאפון על מנת שהוא יעמוד יציב וזמין. כמו שמנהל צריך להיות.
  • תא לעטים – מקום לאחסון עטים בו בכל זמן יוכל המנהל לשלוף עט לפי הצורך ולא יזדקק לחיפוש עט, זה לא מראה על מכובדות. עט זמין משדר ארגון.
  • חלוקה רוחבית לתיוק דפים – בתוך התאים הגדולים להם מחולק התיק צריכה להיות חלוקה פרטנית יותר של התא בתוך עצמו. המקצה מקום לניירת שהיא לא גדולה ורבה אך חשובה ומוכרחה להיות זמינה כגון טפסים ומסמכים שונים.
  • תא ייעודי לטאבלט – למקרה שיש צורך ביותר ממכשיר אחד
  • אפשרות לנשיאת התיק על טרולי בעת טיסות – זו התוספת המושלמת שכל מנהל יודה עליה!
תיק למנהלים תיק מוצלח למנהל מצליח

מה עוד צריך שיהיה בתיק מנהלים

תיק מנהלים הוא גם תיק עם אופי, הוא צריך ליצור את התדמית, הנראות של המנהל בסביבה ובמקומות המפגש אתו. התדמית צריכה להיות חיובית ונכבדת. לכן יש לדאוג שגם הפן האסתטי יבוא בחשבון בעת בחירת תיק. התיק צריך להיות עשוי מחומר משובח וגימורים מושלמים. כגון תיק מעור אמיתי. או אפילו אם תיק מבד שהבד יראה איכותי וטוב. בעל ידית יפה מחוברת בלולאות, יש תיקי מנהלים עם ידית נשלפת. זה משמש גם לנוחות וגם על מנת לתת למנהל אפשרות ללכת בגב זקוף, התיק אמור להכיל מסמכים כבדים ולכן הוא צריך להיות מאסיבי, טוב ואיכותי. אם התיק מעוצב ונראה טוב, שימושי ואיכותי – הוא ישרת את המותג שלכם לזמן רב ע"י שימוש אינטנסיבי של הלקוחות או העובדים שלכם. תיק למנהלים ראו גם: תיק למחשב