תיק נסיעות – לארוז טוב ולנסוע בכיף

תיק נסיעות מכיוון שלכל נסיעה צריך תיק

תיק נסיעות לכל נסיעה, כל מה שנלווה אל הנסיעה וכל מה שצף ותיק נסיעותעולה בזיכרון. טיול, חוויה, בילוי, ים, נוף ושמים או אולי, נסיעה אחרת, דרך ארוכה מייגעת ואפילו מפרכת. יש נסיעות מכל הסוגים להרבה מאוד יעדים ובדרכים שונות, לנסיעות מאפיינים שונים ונתונים משתנים. אינם זהות הן הנסיעות, אך יש דברים הקיימים ונצרכים בכל הנסיעות: כסף, מעט מיטלטלים, אוכל מספיק, שתיה מרובה, מגבת לפנים וכמעט תמיד גם מצלמה. ולכל הנסיעות ממש לכולן האיחול הוא דרך צלחה, זה חלק מהדברים השווים והשייכים לנסיעות מכל המינים. דרך קלה ובטוחה שלא יחסר דבר. אז לכל נסיעה צריך תיק –  תיק נסיעות. תיק נסיעות

מה יהיה בתיק כדי שהוא יתאים לנסיעות

  • כלי קיבול – תיק כמובן הנו כלי קיבול בו מאחסנים את החפצים אותם רוצים לנייד ולקחת לדרך.
  • חלוקה לתאים – החלוקה לתאים צריכה להיות טובה, חלוקה מוצלחת ומרווחת מתאימה חפצים השונים, שתייה, פלאפון, תא לשקלים ומקום לחטיפים תיק מחולק עושה אותו יותר פונקציונאלי ומסודר.
  • נוחות – תיק צריך להיות מותאם במידות למי שנושא אותו, לא גדול מידי ולא קטן מידי וכמובן גם הידית או הכתפיות צריכות להיות מותאמות, ברוחב מתאים עם ריפוד נח, ויש להתחשב גם בחלוקה הפנימית. היא צריכה להיות מתאימה לתכולה.
  • אופנתיות – תיק עדכני, אמנם ניתן לאחסן דברים גם בתיק שאינו אופנתי. אבל כדי ליהנות באמת ולשפר את התחושה הנלווית לנסיעה. התיק האופנתי עשוי לעשות את זה, התיק העדכני הינו בעל משמעות.
  • האם כדאי תיק גדול? תיק עם גלגלים? תיק מתקפל לשליפה בעת הצורך?
moleskine_תיקי-נסיעות

לא לשכוח כלום

ישנם דברים נוספים שצריכים לשקול כאשר בוחרים תיק נסיעות. מטרת הנסיעה ומקום היעד, אם הנסיעה הינה למקום אכסניה סביר להניח שיהיה שם אוכל ושתיה כך שבתוך התיק צריך להיות רק מזון בסיסי המתאים לזמן הנסיעה. אם תיק הנסיעה מיועד לטיול צריך מקום לשתייה מרובה וחטיפים. כל נסיעה והייחודיות שלה. יש לקחת בחשבון גם את אופן הנסיעה, עם איזה כלי תחבורה  תתניידו: רכב פרטי, אוטובוס או אולי זו טיסה שהיא במטוס. התנאים המשתנים בתנאי הנסיעה משפיעים רבות על תוכנו של התיק. [embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=g36NyJSuG_I[/embedyt] ראו גם: תיקים למנהלים