חתיכת תיק? חתיכת תיק!

מציאת מתנה לעובדים יכולה להיות חתיכת תיק. אבל, לפעמים רעיון שנראה מובן מאליו הוא דווקא הפתרון המושלם עבור הארגון והעובדים שלו. תיק גב ממותג הוא סמל הסטטוס האולטימטיבי של החברות המובילות וכל מה שעובדים רוצים כדי להראות לעולם שהם מהדבר הגדול הבא. התקדמו לדור הבא של התיקים החכמים.

תם עידן התיק השחור

חברות רבות בוחרות בתיק גב שחור וסטנדרטי. נכון שמדובר בבחירה קלאסית ואפילו מתבקשת, מאחר ושחור ישתלב היטב עם לוגו של כל ארגון. אך, בעוד שתיק בצבע אחיד הוא סולידי ומשדר "עסקים כרגיל", תיקי גב צבעוניים פותחים בפני הארגון והעובדים מבחר אפשרויות.
עם חברת האיש החשוב, לא תהיו מוגבלים לצבע אחד ותוכלו לתת לכל עובד לבחור את צבע התיק שמתאים לו. הענקת אפשרות הבחירה לעובדים יכולה לעשות פלאים לתחושת השייכות שלהם לארגון, בייחוד בעידן שבו
חווית עובד וגיוון הופכים למושגי מפתח בהוויתם של ארגונים גדולים. מנקודת מבט שיווקית, תיקי גב צבעוניים וממותגים יעניקו את הרושם שהמותג שלכם "פרשי" ורלוונטי.

cabaia

תיק חדשני לחברה פורצת דרך

אחד האתגרים שארגונים גדולים עומדים בהם היום הוא הצורך התמידי להיראות מעודכנים וחדשניים בעייני משקיעים, בעלי מניות, מתחרים, לקוחות ולמעשה בעייני כל העולם.
לכן, לחברה מתקדמת, חשובה ופורצת דרך מגיע יותר מסתם תיק. קולקציית התיקים של האיש החשוב מציעה את הדור הבא של תיקי הגב – תיקים ממותגים שהם לא רק מעוצבים היטב אלא גם כולל פיצ'רים חכמים. דגמים נבחרים של התיקים שלנו מכילים אפשרויות כמו חיבור USB, חיבור NFC למכשירים חכמים, טכנולוגיית RFID להגנה מפני העתקת מידע מכרטיסים מגנטיים ואמצעים למניעת גניבה. התיקים החכמים שלנו לא רק יסייעו לעובדים לעבוד מכל מקום בנוחות, הם גם ישדרו שהארגון שלכם מעודכן בטרנדים הכי חמים ומעניק לעובדים מתנות שוות באמת.

מצילים את כדור הארץ

לנו באיש החשוב יש מודעות סביבתית גבוהה ולכן אנחנו בוחרים לעבוד עם מותגים שמנסים להפוך את העולם למקום טוב יותר, מבלי להתפשר על איכות ועיצוב מוקפדים בסטנדרט הגבוה ביותר: תיקי הגב של Bobby ו-Cabaïa עשויים מבקבוקים ממוחזרים ומיוצרים בתהליך שמפחית את השימוש במים, ואלו רק שניים משורה של צעדים שמותגים אלו נוקטים למען איכות הסביבה, החל מהתנהלות העובדים והמנהלים וכלה בדרך שבאמצעותה משנעים חומרי גלם. דוגמא נוספת היא תיקי הגב של Moleskine, שעומדים בתקנות המחמירות של מדינת קליפורניה לגבי בטיחות החומרים וההשפעה הסביבתית שלהם. לכן, קניית תיקי גב ממותגים מאיתנו תסייע לקדם ערכים חשובים כמו קיימות, איכות הסביבה, מחזור, חיסכון בשימוש במשאבים, טבעונות (הימנעות משימוש בחומרים שמוצאם מן החי) וסחר הוגן. זאת דרך מצוינת להראות לעולם שהמותג שלכם באמת עומד מאחורי הצהרת האחריות התאגידית שלו.

 

GET IN TOUCH

אנו מזמינים אתכם להצטרף לחברות מובילות רבות ולהיעזר בנו כדי למצוא את המתנה הממותגת המושלמת.






    *ההזמנות מיועדות לארגונים ועסקים

    אשמח להיות מהראשונים להתעדכן אצלכם!

    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]