חווית עובד, גיוון בארגון והקשר לתיקים ממותגים

אחד הנושאים המרכזיים שמעסיקים מנהלי משאבי אנוש בארגונים בשנים האחרונות הוא גיוון בארגון (diversity), כלומר שילוב של אנשים מקבוצות חברתיות ואתניות שונות בדרגים שונים בחברה. ניתן לחשוב שזה טרנד חולף בתחום ניהול המשאב האנושי, אך גיוון בארגון כאן כדי להישאר ולא בכדי: מחקרים מראים שהעסקת עובדים מרקעים שונים תורמת לשורת הרווח של הארגון. עובדים מרקעים שונים מביאים איתם צורות חשיבה מגוונות ורעננות אשר מהווה יתרון עסקי תחרותי, במיוחד כאשר חיים במדינה כמו ישראל שבה קהלי היעד של שירותים ומוצרים שונים הינם הטרגונים במיוחד. 

אך, לעיתים קרובות, יישום גיוון תרבותי בארגונים מסתכם באסטרטגיית הגיוס ונשכח כאשר העובד נטמע בשורות הארגון. כאשר מתגמלים עובדים עם מתנות, לא ניתן לחשוב על מתנה מותאמת אישית לכל עובד ועובד, אך אין זה אומר שכולם צריכים להסתובב עם מוצר אחיד באותו צבע. אתם מעוניינים שהארגון שלכם יכלול אנשים מרקעים מגוונים ולכן כדאי לקחת בחשבון שלכל אחד יש את הטעם והסגנון האישי שלו. אז, איך ניתן להתחשב בהעדפותיהם האישיות של העובדים מבלי לעבוד קשה מידי כדי לחפש מתנה לכולם?

במיוחד לשם כך, חברת האיש החשוב מציעה תיקים ממותגים לעובדים. תמו הימים בהם כל העובדים מסתובבים עם תיק אחד בצבע אחיד ומשעמם. אנו מציעים לכם מבחר גדול של תיקי מחשב מעוצבים ואיכותיים במגוון צבעים, כך שכל עובד יוכל למצוא את התיק שיקלע לטעמו. לפני שאתם ממהרים להזמין כמויות של תיקים אחידים, התחשבו בעובדים שלכם ותנו להם לבחור ממבחר הצבעים של דגם התיק אותו בחרתם להעניק כמתנה. אם אתם מעוניינים לקחת את הרעיון צעד אחד קדימה, אנו מציעים לכם לבחור בתיקי CABAIA, שכוללים כיסים קדמיים מתחלפים בעיצובים מגניבים ומיוחדים. 

cabaia

בשנים האחרונות, ובמיוחד בעקבות מגפת הקורונה, מתחדדת ההבנה שניתן ואפילו רצוי לעבוד מחוץ למשרד. מגמה נוספת היא פקקים בלתי נגמרים בדרך לעבודה, שבגללם אנשים רבים מעדיפים להתנייד באמצעים אחרים כמו רכבת, אופניים וקורקינט חשמלי. אי לכך, החשיבות של תיקי גב למחשב בימינו עולה בעשרות מונים. תיק גב הוא לא רק מקום איחסון לפריטים החשובים לנו ביותר, אלא שלוחה נוספת של הסטייל שלנו ופריט חובה שמשלים את ההופעה שלנו בכל יום. תיק מחשב מעוצב וקל משקל, עם חלוקה פנימית נכונה שתתאים לכל החפצים האישיים, הוא בדיוק הדבר שהעובדים שלכם צריכים. כאשר אתם מעניקים לעובד שלכם הזדמנות לבחור את התיק שלו, לא מדובר רק באספקת פריט נחוץ שיאפשר לו לשאת את הלפטופ שלו, אלא גם בהזדמנות להעצים אותו ולאפשר לו לבטא את הזהות והטעם האישי שלו. 

אם גיוון בארגון הוא לא סיבה מספקת לשקול תיקים ממותגים, חישבו על חווית עובד. כיום, בני דור ה-Y ודור ה-Z הופכים להיות לנתח משמעותי במיוחד משוק העבודה. המשמעות היא שיש שהארגון שלכם מכיל נתח משמעותי של עובדים שחולמים וחושבים באופן תמידי על "הדבר הגדול הבא" בקריירה שלהם. כדי לשמר עובדים איכותיים בארגון, צריך יותר מתמיד לשים דגש על העצמת עובדים ושיתוף עובדים בתהליכי קבלת ההחלטות הוא אחד הצעדים הרצויים לשם כך. אז, כדי לעשות צעד משמעותי בכיוון הנכון, תנו לעובדים לבחור את צבע התיק שלהם. אם תתנו לעובדים את הרושם שדעתם חשובה ושלארגון איכפת מטעמם האישי ומשביעות רצונם, תשפרו את חווית העובד בארגון שלכם ותספקו להם סיבה נוספת להישאר. 

חברת האיש החשוב מתגאה בחדשנות מחשבתית וביכולתה לחדש, להפתיע ולרגש את האנשים שקיבלו את המתנות פרי היצירה שלנו. עבורנו, הכוונה באיש החשוב היא הלקוחות שלנו, מתוך ראייה שכל אחד ראוי להיות מוערך. אנו מזמינים אתכם לבחור ממגוון תיקים ממותגים של המותגים האיכותיים והמובחרים ביותר כדי שגם העובדים שלכם ירגישו שהם אנשים חשובים. צרו קשר כדי לבחור תיקי מחשב מעוצבים עם מיתוג מותאם אישית, שייצגו את הארגון שלכם בכבוד.