תיקי גב ירוקים לעובדים

תיק אקולוגי נגד גניבות - דגם Bobby Hero Regular

ניסיתם פעם לסחוב 31 בקבוקי פלסטיק על הגב?

סביר שהתשובה לשאלה הזו היא – לא, אבל זה בסדר, כל עוד אין לכם תיק גב של Bobby Hero, סביר להניח שלא נתקלתם ביותר מדי תיקים ממוחזרים כמוהו.

תיק Bobby Hero מבית המותג ההולנדי הצעיר והטרנדי XD DESING הוא תיק ששמו הולך לפניו בהרבה מובנים, אבל המובן החשוב ביותר הוא הדאגה לאיכות הסביבה. בכל אחד מתיקי הדגם השתמשו ב-31 בקבוקי פלסטיק שעברו תהליך מיוחד של מחזור, במהלכו הם הופכים לבד שממנו עשוי התיק.

וזה לא נגמר כאן. הקיימות של התיק באה לידי ביטוי גם בעובדה שבתהליך הייצור של כל תיק נחסכים 18 ליטרים של מים. בנוסף לכך, על כל רכישה של תיק Bobby ממוחזר, החברה המייצרת אותו תורמת אירו אחד לארגון Justdiggit אשר פועל רבות להפוך שטחים יבשים לירוקים ומקיימים שוב במטרה לייצר שינוי אקלימי חיובי בעולם.

בסופו של דבר, כולנו כצרכנים מקבלים החלטות שמשפיעות לא רק עלינו ועל הכסף שלנו, אלא גם על אנשים אחרים ועל הסביבה שכולנו חיים בה. תיקי גב ממותגים יכולים להיות מתנה מפנקת ושימושית עבור עצמנו או עבור אחרים, אבל תיק חדש שגם מכיר באחריות החברתית שלו ומסייע להפוך את העולם לירוק יותר – זה סטנדרט חדש של קיימות וצרכנות חכמה. 

גם הדגמים החדשים שמייצרת החברה של תיקי גב ללפטופ ותיקי גב לעובדים מיוצרים עם דגש אקולוגי, מאחר והתחום הסביבתי הוא חלק בלתי נפרד מהאחריות החברתית של המותג. 

תיק אקולוגי נגד גניבות - דגם Bobby Hero Regular
תיק גב לשימוש יום יומי BOBBY HERO