מתנות יום הולדת לעובדים החשיבות הגדולה

מתנות יום הולדת לעובדים

בואו נחזור קצת אחורה בזמן ליום ההולדת בגיל 10, כמה גדולה הייתה הציפייה לקבל את מתנת יום ההולדת, פתיחת אריזת המתנה וכמובן ההפתעה שחיכתה בפנים.

הציפייה וההפתעה לא עוברים עם הגיל, מתנות יום הולדת לעובדים היא המתנה החשובה ביותר עבור המקבל אותה במהלך השנה. עצם העובדה שחשבו עליו, השקיעו וזכרו את יום הולדתו מרגשת אותו גם אם מדובר במתנה קטנה. תשומת הלב חשובה לכולנו, וכשזוכרים את יום הולדתנו ומנציחים אותו באמצעות מתנה גורמים לנו להרגיש טוב ואף חשובים לנותן ובמקרה זה לגוף בו מקבל המתנה עובד.

וכיצד בוחרים מתנות יום הולדת לעובדים?

השקעה היא חלק חשוב. כולנו רוצים לראות שהשקיעו מחשבה בעשיית המתנה ולא בחרו את המוצר הראשון שהיה על המדף. כמובן שההשקעה אמורה להיות הגיונית ותואמת את תפקיד העובד בחברה והתקציב שנבחר. היה ונותנים מתנת יום הולדת זהה לכלל העובדים בחברה, ההשקעה צריכה להיות בהתאם לתקציב הקיים לכל מתנה.
יצירתיות הינה חלק בלתי נפרד ממתנות יום הולדת לעובדים. מתנת יום הולדת המציגה מחשבה רבה נותנת למקבל תחושה של חשיבות, ואם אני חשוב לחברה בה אני עובד- החברה חשובה לי, יצירת הזדהות וקרבה. אחת הדרכים הטובות ביותר לבטא יצירתיות היא עיצוב. עיצוב יפה יכול לעשות מתנה פשוטה למתנה ענקית. עיצוב יכול להתבטא במארז או במתנה עצמה.
אנשים רואים במארז חלק בלתי נפרד מהמתנה ונוטים לא אחת לשמור אותו. הצורות האפשריות לעיצוב רחבות מאוד, וככל שהוא יהיה מקורי יותר ומעניין יותר הסבירות שמקבל המתנה ישמור עליה גדול יותר.
עיצוב המתנה משתנה בהתאם לבחירת המתנה. היה ומחליטים לתת מתנה שימושית אין למתג או לעצב אותה, וזאת בכדי שישתמשו בה ולא יפרסמו עסק. אך אם מדובר במתנה מתכלה כמו שוקולד, סוכריות ועוד או מתנה שנשארת במסגרת מקום העבודה האפשרויות לעיצוב רבות ומגוונות.
השימושיות של המתנה היא חלק מרכזי בעיקר אם מחליטים לתת לעובד מתנה שתישאר אצלו לטווח הרחוק. היה והעובד יקבל מתנה שאינה מתכלה ואמורה להיות מוצג מוזאוני בביתו הוא לא בהכרח ישמח לקבלה. חשוב גם שמתנת יום ההולדת תהיה שימושית לעובדים רבים כך שלא יווצר מצב שחלק מהעובדים יקבלו מתנת יום הולדת שלעולם לא יהיה לו בה צורך או שימוש.

אז קדימה מתחילה שנה חדשה הגיע הזמן להתחיל לחשוב כיצד נרגש, נפתיע ונשמח את העובדים שלנו ביום המיוחד שלהם בשנה.
לקבלת מגוון רעיונות וליצירת מתנה מיוחדת משלכם לחצו כאן