כזה ניסיתי: Bobby Urban

גד גניר, הקים בשנת 2013 את בלוג הטכנולוגיה "חפיצים" העוסק בביקורות מוצרים, חויות קנייה ושימוש בהם ובפרשנות לאירועי טכנולוגיה.
היום, 26.8.18 הוא כתב על תיק הבובי אורבן. הנה הכתבה לפניכם:

אופניים חשמליים, רכבת ישראל באופן כללי, מחסור מזעזע בצל, וכמובן האפשרות להידקר ע"י מחבל: כישראלים ישנם המון מפגעים סביבתיים שנגזר עלינו להתמודד איתם במרחב הציבורי. באופן מפתיע, כייסים אינם חלק משמעותי ברשימה הזאת, ועדיין, כמעט כל רשימת טיפים שנכתבה על כמעט כל עיר אירופאית תכלול אזהרה מפניהם. הסטטיסטיקה מדברת על כ-400,000 מקרי גניבה מדי יום ברחבי העולם, כאשר בירות הכייסים העולמיות הן ברצלונה, רומא, פראג, מדריד ופאריז.

לפני כשנה וחצי סיפרתי לכם כאן על ה-Bobby BackPack, תיק שעוצב במיוחד כדי להתמודד עם כייסים, אך את הגניבה הגדולה באמת הוא לא הצליח למנוע: העיצוב הייחודי שלו הועתק ומגוון חיקויים ותיקים בסגנון דומה הציפו את השוק. קמפיין מימון ההמונים לתיק שזכה להצלחה מסחררת, פתח את תאבונם של אנשי XD Design, ואלו הציגו מגוון תיקים נוספים בסדרה, כולם ללא יוצא מן הכלל הביסו את יעדי המימון שלהם וזכו גם הם להצלחה מרשימה.  לדברי אנשי XD Design ה-Bobby Urban הותאם במיוחד כדי לתת מענה לצרכי היום יום בג'ונגל העירוני שזה פחות או יותר מה שאמורים היו לעשות קודמיו בסדרה, אולם הוא עושה זאת כעת בעיצוב שונה לחלוטין.

להמשך קריאת הכתבה, הקליקו כאן