תריס מצלמה- מוצר משלים ומענה מושלם

תריסים-למצלמה
היום, בעידן של שפע וטכנולוגיה, אחד הדברים להם אנו דואגים יותר מכל הוא הפרטיות שלנו. ניתן לשמוע בתקשורת אין ספור סיפורים על צילום אנשים ללא רשותם וידיעתם, על האקרים שפרצו למצלמות מחשבים, לטאבלטים או לסמארטפונים, צילמו אנשים ללא ידיעתם והפעילו דרישות כופר וסחיטה בתמורה לאי חשיפת המידע הרגיש שנמצא ברשותם. אותם אנשים כמובן לא ידעו מאיפה הדבר נופל עליהם והיו חסרי אונים. תיעוד החומר במחשבים, בטאבלטים או בסמארטפונים ודרישת כסף בתמורה לאי פרסום החומרים הוא תופעה ההולכת ומתרחבת. לכן, אמצעי הגנה שמונע את צילום אותן תמונות ואיום בפרסום חומרים הוא מבוקש ביותר וחיוני. תריס מצלמה הוא אמצעי פשוט ונוח לשימוש מצד אחד אך מהווה פתרון יעיל לתופעה המכוערת.  

מהו תריס מצלמה?

תריס מצלמה מכונה גם כיסוי עינית. עינית נמצאת בכל מחשב שוחני או נייד, סמארטפון או טאבלט. פריצה לעינית מאפשרת לפורץ לצלם את הנעשה סביב. רבים מאיתנו משאירים את מסך המחשב או הסמארטפון פתוח וממשיכים בשגרה. אם נעשתה פריצה לעינית אתם מצולמים בכל פעולה ומצב בו תהיו. לעיתים אלו פעולות סטנדרטיות ומשעממות שלא יהוו קלף מיקוח חזק ולעיתים פעולות או מצבים אינטימיים שהמחשבה על פרסום סרטונים ברשת תוך כדי אותם מצבים או פעולות היא מזעזעת. תריס מצלמה הוא כיסוי עינית מתכתי וקטן המוצמד לעינית המחשב או הנייד. אתם יכולים להשאירו במצב פתוח או סגור לפי בחירתכם וכך למנוע את האפשרות לצלם אתכם ללא ידיעתכם. הזזת תריס המצלמה ימינה או שמאלה ואתם שולטים במצלמה באופן מלא ומוגנים לחלוטין! תריס מצלמה ניתן למצוא בחנויות צילום כיוון שנחשב למוצר הקשור לצילום ממש כמו חצובה למצלמה או אמצעי צילום אחרים. באמצעותו אתם שולטים במצלמת הנייד או המחשב ומחליטים מתי היא פעילה ומתי לא. כיוון שתריס מצלמה מיועד לכיסוי עינית המחשב או הסמארטפון ניתן למצוא אותו גם בחנויות מחשבים וסלולר ובשל חשיבותו הרבה והמענה שהוא נותן לפרטיות הוא נחשב בין מוצרי קד"מ בתחום זה. תריס-מצלמה-לסמארטפון-בצבע-שחור

היתרונות של תריס מצלמה

מעבר לכך שתריס המצלמה נותן מענה לבעיה רצינית שמטרידה רבים היום, יש לו יתרונות נוספים. הוא קל משקל. משקלו דומה למשקלו של בול. הדבק באמצעותו הוא מודבק למכשיר הוא חזק כך שהאפשרות לנפילת תריס המצלמה היא אפסית. החומר ממנו עשוי תריס מצלמה הוא מתכת אל חלד כך שהוא אינו מחליד ועמיד מאוד. מידותיו של המוצר קטנות. אורכו פחות מ- 2 ס"מ ורוחבו פחות מס"מ אחד. עוביו הוא כמ"מ אחד כך שכלל אינו מורגש.

המסקנה המתבקשת

שמירה על פרטיות היום היא לא מובנת מאליה. התקשורת המפותחת ורשת האינטרנט הם בעלי יתרונות עצומים ופתחו בפנינו את העולם הרחב, אך מאפשרים לגורמים לא רצויים לחדור גם למרחב האישי שלנו בקלות יחסית, גם אם זהו המרחב האישי הוירטואלי. תריס מצלמה או כיסוי עינית הוא אמצעי אלמנטרי וחשוב היום ובנוסף הוא קל ונוח מאוד לשימוש. לכן, אל תחכו שדבר לא נעים יקרה גם לכם. הדבקת תריס מצלמה על העינית תמנע צילום לא רצוי.