בחיפושים אחרי Swag ומתנות שוות לעובדי ועובדות חברות היוניקורן? אצלנו תמצאו הכל!

Become a unicorn – הגעתם למעמד? בתחילת הדרך? 
גאווה להיות ישראלים, המדינה המסקרנת עם כמות גדולה של חברות יוניקורן ביחס לאוכלוסייה, מעצמה של חברות יוניקורן!
בזו אחר זו עוד ועוד חברות סטרטאפ מדוברות מגדילות משמעותית את שווין ומצטרפות לנבחרת המשובחת של היוניקורנס. 

איך מגדלים יוניקורן ומה לעשות לאחר ההצלחה? 

חברות היוניקורן ידועות במעטפת היוקרתית והנדיבה שהן מספקות לכל העובדים והעובדות בחברה, שכבר מזמן הוכח שזו היא שותפות מלאה בהצלחת החברה. חלק מההטבות הן ארוחות מושחתות ומשובחות במהלך היום; עמדות מסאז' מפנקות; טיולים מפוארים בארץ ובחו"ל; הופעות ענק של אמנים מפורסמים; מסיבות סופר מושקעות הכוללות את כל הפינוקים שיש ועוד. אין ספק, ששם יש חגיגות ובגדול! חברות היוניקורן נחשבות למקום עבודה נחשק מאד וקיים ביקוש רב להצטרף אליהן – לא בכדי על כל משרה פתוחה ישנם מאות ולעתים אף אלפי פונים ופונות. האנשים הם המשאב העיקרי של החברה!

עבודה בחברות יוניקורן מצליחות היא לרוב מאד אינטנסיבית ותובענית והיא מצריכה מהעובדים והעובדות לעבוד מסביב לשעון על מנת להצליח ולעמוד בריבוי המשימות. הרי לא מספיק רק להגיע למעמד הרם, אלא צריך גם לשמר אותו. בנוסף, עולם ה-יוניקורנס הוא תחרותי מאד והחברות הגדולות מתחרות על ה"מוחות המבריקים" ומנסות לגרום להם להצטרף לשורותיהן – וכל האמצעים כשרים! כדי לשמור על העובדים והעובדות ולמנוע עזיבה וכדי להפוך את השהות במשרד לנוחה ונעימה יותר, החברות יוצאות מגדרן ועושות כל שביכולתן כדי לספק לעובד ולעובדת תחושת שייכות ו"גאוות יחידה". 

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה!

הוכח וידוע שהמחוות הקטנות ומתנות מפנקות הן אלה שבסופו של דבר הכי מרגשות. לכל אחד ואחת מרגש לקבל הפתעות. אין כמו להגיע למשרד בבוקר ולהבחין במתנה אישית שממתינה לך על השולחן או לקבל מארז מדהים בציון אירוע מיוחד. לעובדים ועובדות בכל מקום ובוודאי בחברות יוניקורן חשוב להרגיש שלחברה אכפת ומתנה היא דרך מופלאה לגרום להם ולהן להרגיש כך ולספק תחושה של בית. 

אבל יש מחוות, יש מתנות ויש מתנות שעושות את ההבדל ומובילות לתוצאות!

חיפושים אחר רעיונות ל – מתנות ליוניקורן? כאן זה המקום הנכון! 

אנו ב – The Man מתמחים בעיצוב מארזי מתנה וSwag- מושלמים שישמחו כל עובד ועובדת. המארזים שלנו מכילים מוצרים מקוריים ואיכותיים, שיעשה בהם שימוש יום יומי ע"י העובדים והעובדות ולא ייזרקו באיזה ארון נידח או מגירה נסתרת והם ישכחו. את המארזים שלנו אנו מתאימים לדרישות של החברה – כמו עיצוב מבוקש, תקציב, אופי של מקבל ומקבלת המתנה ועוד. האמינו לנו, אנו יודעים בדיוק מה צריך כדי לגרום לעובדים ולעובדות להרגיש הכי רצויים שיש! 

המתנות שלנו מתאימות לכל מטרה – לציון תאריכים חשובים כמו ימי הולדת וימי נישואין; כמתנת welcome לעבודה חדשה; כמתנתOn Boarding   ; מבחר מתנותWellbeing  ברמה הגבוהה ביותר שיש כמתנת פרידה למנהל או מנהלת; כמתנת יציאה לפנסיה; כשי מקסים באירועים גדולים כמו מסיבות חברה, אירועי קידום מכירות, חגים, ימי גיבוש וטיולים; כצ'ופר על הישג מרשים או סתם כפינוק שיעלה חיוך על הפנים. לא משנה אם הבחירה היא במתנה גדולה ומרשימה או באוסף של מתנות קטנות עם המון ערך מוסף – רק כך שומרים על המורל של העובדים והעובדות!

לבחור Swag  זו אומנות! כי המטרה היא לא רק לתת, אלא לתת SWAG מוערך, שימושי ומוביל לתוצאות ע"י הנהלת החברה והדירקטוריון

הנה כמה מתנות ו Swag המועדפים ע"י עובדי ועובדות חברות היוניקורנס שניתן למצוא אצלנו: 
תיקים איכותיים ואופנתיים של מותגים בין לאומיים נחשבים– כמו תיקי גב, תיקי לפטופ, מזוודות חכמות, וארגוניות לאמצעים אלקטרוניים או מסמכים; 
גאדג'טים מעוצבים כמו מטענים ניידים, שעון פעילות ספורטיבי מתקדם, מחברות דיגיטליות, רמקולים ניידים במראה טרנדי, מנורת שולחן אלגנטית, מעמדים לטאבלט ולסלולר, מפצלים ועוד; 
פריטי לבוש איכותיים שכל אחד ואחת ילבשו עם לוגו החברה; קופסאות אוכל איכותיות ואטומות מאד המגיעות עם קרש חיתוך מובנה; גרביים צבעוניות בעיצובים משוגעים שהפכו ללהיט בחברות יוניקורן בארץ ובחו"ל או גרביים בעיצוב ייחודי שלכם ועוד רבים וטובים. 
מארזי אלכוהול מרשימים, ערכת תה מפנקת או מארז הכולל מטעמים משובחים מתוצרת הארץ; 

אז מה ההבדל בינינו לבין אחרים ולמה כדאי להזמין מתנות לעובדים ולעובדות מאיתנו?

  1. אנחנו היבואנים ונציגי המותגים בישראל. אנחנו המקור הראשון לכל מתנות הפרמיום וה Swag המבוקשים.
  2. המוצרים שלנו הם אקולוגים וידידותיים לסביבה בעלי תווי תקן גבוהים בנושא קיימות – מה שיאפשר לכם לשלב את המוצרים עם האג'נדה של החברה.
  3. אנחנו נותנים לכם אחריות לכל אחד מהמוצרים שאנו מייבאים!
    כל המוצרים עוברים בקרת איכות QA קפדנית ומיוצרים בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר, בעלי אישור מכון התקנים המחמירים בעולם.
    האיכות אצלנו היא ללא פשרות, כי להיות נציגים בינלאומיים זו אחריות!
  4. הניסיון שלנו בהתאמת ה SWAG הנכון בזמן הנכון הוא זה שתורם להצלחתנו כבר כ- 30 שנה.
    יעידו על כך החברות הגדולות במשק, הארגונים המובילים וחברות הסטארט אפ הצומחות, ובעיקר החברות שעובדות איתנו כספקים בלעדיים שנים רבות.
  5. אנחנו יודעים איך לרגש את כלל עובדי ועובדות החברה כך נעביר את תחושת המשמעותיות לארגון כפי שאתם רוצים שיקרה!
  6. המוצרים שלנו תמיד ב TOP של החדשנות והיצירתיות, כאלו שכל עובד ועובדת רוצים ורוצות להשתמש ולהראות איתם. אנחנו מובילים בחזית עם מוצרים מקוריים וחדשניים, מעוצבים ושימושיים, מטכנולוגיים ועד – wellbeing – בדיוק כמוכם!
  7. אנחנו מחזיקים בשבילכם מלאים גדולים וזמינים לאספקה מיידית כשאתם צריכים הזמנות חוזרות
  8. טכנולוגיות מיתוג מתקדמות וחדשניות לכל חומר של מוצר!
  9.  איכות המוצרים תיתן לכן/לכם את השקט הנדרש כדי לעסוק בדברים אחרים. אין התעסקות בהחזרות ומוצרים פגומים.!

בחיפושים אחרי מתנות ו SWAG עם המון ערך מוסף כמו שיוניקורן אוהבים?

הגיע הזמן שנכיר כמו שצריך! נשמח לענות על כל שאלה ועניין ולסייע בבחירה עבור העובדים והעובדות, שהם המשאב החשוב ביותר לארגון את המתנה המושלמת!

אנחנו כאן כדי שתצליחו!
ואגב… לא חייב להיות יוניקורן כדי שהעובדים והעובדות שלכם ירגישו כך!
שאלו אותנו על התוכנית לסטרטאפים חדשים וצומחים.

GET IN TOUCH

אנו מזמינים אתכם להצטרף לחברות מובילות רבות ולהיעזר בנו כדי למצוא את המתנה הממותגת המושלמת.






    *ההזמנות מיועדות לארגונים ועסקים

    אשמח להיות מהראשונים להתעדכן אצלכם!

    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]