מתנה לפרישה לפנסיה


העובדים או העובדות שלפני פרישה לפנסיה, היוו במשך שנים חלק בלתי נפרד מה – DNA של החברה. בזכות הניסיון, הוותק והמסירות הפכו לנכס אמיתי עבור הארגון וכמובן עבור חברי וחברות הצוותים הצעירים יותר, שהיו להשראה וידע וקיבלו מהם לא מעט כלים לעבודה ולחיים. אותם עובדים ועובדות שהגיע זמנם לפרוש לגמלאות, ראויים וראויות להערכה רבה ולחברה יש הזדמנות להודות להם על תרומה ארוכת שנים באמצעות מתנת פרישה מושקעת וסופר איכותית, שתגרום להם ולהן להרגיש בחשיבות עליונה ותישאר איתם למשך שנים רבות, כמזכרת על תקופה משמעותית בחייהם התעסוקתיים שהגיעה לסיומה. 

אם החיפוש הוא אחר מתנת פרישה מהעבודה, הגעתם למקום הנכון! אנו ב The Man מומחים בעיצוב מארזים מדהימים לכל מטרה, כולל מתנות פרישה שיהוו ספתח מושלם לתקופה החדשה והמרגשת שהיא הפרישה לפנסיה. את המארזים ניתן להתאים לצרכים של החברה – כמו עיצוב מבוקש, תקציב, אופיו של מקבל ומקבלת המתנה וכדומה. כשמדובר ב – מתנות לפורשים ולפורשות, הקו המנחה בבחירת המוצרים למארזים, הוא…. Fun! לאחר שנים רבות של עבודה, סוף סוף יוכלו העובדים והעובדות החרוצים והחרוצות לצאת לטיול הזה שתמיד היה רק בחלומות או לבלות שעות של כיף בחצר או במרפסת עם מוסיקה טובה ועם משקה טוב בצד. אנו מציעים מגוון גדול מאד של מתנות פרישה מעבודה שימושיות, מקוריות ואיכותיות שילוו את העובדים והעובדות במציאות החדשה שלהם. 

אז, מה קונים כמתנה לפנסיה? 

נתחיל במובן מאליו – ה-מתנה לפנסיה הקלאסית שאי אפשר לוותר עליה היא מגן הוקרה.   המגינים מגיעים הן בעיצובים אלגנטיים ונקיים והן בעיצובים צבעוניים, משגעים ולא סטנדרטיים. 

אם החיפוש הוא אחר רעיון למתנה הכוללת מוצרים משובחים ונהדרים מתוצרת ארצנו, ניתן להתרשם ממגוון המארזים המציעים בין היתר יינות; שמן זית; קונפיטורות; עוגיות; שוקולדים ומוצרים כמו טחינה, דבש ומטבלים בטעמים הכי ישראליים שיש. 

ככל הנראה שאחד הדברים הראשונים שיעשה העובד או העובדת אחרי הפרישה בחיים החדשים הוא לצאת לטיול חלומי בארץ או בחו"ל. ניתן למצוא באתר סטים של מזוודות מעוצבות ואיכותיות ביניהן המזוודה החכמה שהופכת ברגע מטרולי קומפקטית למזוודת ענק, אליהם ניתן לצרף את אחת ממפות העולם, שעל גביהן ניתן לתעד את היעדים בעולם לאחר הביקור בהם. המפה בעלת ציפוי מוזהב שברגע שמגרדים אותו נחשף רקע צבעוני ואט אט תיצבע המפה בכל צבעי הקשת. 

ה – מתנה ליציאה לפנסיה האולטימטיבית היא זו שיעשה בה שימוש בשעות הפנאי של הפורש או הפורשת. קיים מגוון גאדג'טים כמו רמקולים ואזניות מתקדמים; משחקי חשיבה והרכבה מאתגרים ומפתיעים ומארזים מיוחדים כמו ערכת תה מפנקת או מארז אלכוהול משובח. 

אם החיפוש הוא אחר מתנות לפרישה לגבר שכל אחד היה שמח לקבל, מומלץ לרכוש שעון יוקרתי או כל פריט לבוש אופנתי – כמו מעיל, חולצה מנדפת זיעה או חולצה אלגנטית. 

*כל האופציות הללו מהוות טעימה בלבד מהמבחר העצום של מתנות הקיימות באתר ניתן להתרשם מעוד אינספור אפשרויות נוספות לבחירה. 

מדוע כדאי להזמין מתנות לפורשים לפנסיה מאתנו?

מזה כמעט 30 שנים, שאנו מספקים לחברות גדולות במשק מתנות עבור עובדיהן לכל מטרה – לימי הולדת; לאירועי קד"מ; לחגים; לאירועים מיוחדים במקום העבודה וכדומה. ישנם 3 קווי יסוד מרכזיים עליהם אנו מתבססים – חדשנות ויצירתיות; איכות ללא פשרות והכי חשוב – אנו עושים הכל כדי לרגש ולתת לעובדים ולעובדות את התחושה שהם משמעותיים לארגון. 

כלל המוצרים, בכל הקטגוריות עוברים בקרת איכות QA  קפדנית, כך שנוכל לספק ללקוחותינו מתנות סופר איכותיות ברמה גבוהה מאד, שיחזיקו מעמד למשך זמן רב. ניתן לבחור מתנות לפי תקציב, לפי קטגוריות מוצר, לפי מותגים ואפילו לפי צבעים! ניתן כמובן למתג כל מוצר עם לוגו החברה. בנוסף לכל הטוב הזה, נספר לכם על עוד בונוס קטן – אנו ארגון הדוגל באג'נדה ירוקה ולכן כל המוצרים הם אקולוגיים וניתן לעשות בהם שימוש רב פעמי ובכך לשמור על הסביבה. 

בחיפושים אחר רעיון למתנות מקוריות עם המון ערך מוסף לעובדים ולעובדות לכבוד הפרישה לפנסיה או לכל מטרה אחרת? יועצי המכירות שלנו ישמחו לעזור בכל שאלה ועניין וישמחו לסייע בבחירת המתנה המושלמת! 

GET IN TOUCH

אנו מזמינים אתכם להצטרף לחברות מובילות רבות ולהיעזר בנו כדי למצוא את המתנה הממותגת המושלמת.






    *ההזמנות מיועדות לארגונים ועסקים

    אשמח להיות מהראשונים להתעדכן אצלכם!

    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]