מתנה לעבודה חדשה


התחלה של עבודה חדשה היא תמיד מרגשת. יש משהו כל כך כיפי בלפתוח דף חדש לגמרי ולהתחיל לצבור חוויות חדשות מאפס במקום אחר ושונה. עם זאת, הכניסה למקום לא מוכר, גם מייצרת לא מעט דאגות וחששות הן עבור עובדים ועובדות זוטרים והן עבור עובדים ועובדות בכירים ובכירות עם ניסיון רב–ההגעה בתחילת הדרך למקום חדש ובו ישנו צוות מגובש, נהלים וסביבת עבודה לא מוכרים ואתגרים חדשים, מאתגרת. בנוסף, יש לעבוד קשה כדי להוכיח ולעמוד בציפיות. 

כדי לשבור את הקרח, לייצר עבור העובד או העובדת נחיתה רכה ולתת תחושה של שייכות,  חברות גדולות ומובילות בוחרות להעניק מתנה לתחילת עבודה ביום הראשון במשרד. רושם ראשוני הוא כה חשוב וברגע שמתקבלת מתנה מושקעת, מיד נוצרת ההרגשה שציפו לבואו ולבואה ושהושקעה מחשבה. אין זהו סוד שברגע שלעובדים ולעובדות טוב, יש לחברה תפוקה טובה יותר והם והן לא יהיו בחיפוש אחר אופציות טובות יותר. הקשר והמחויבות בין העובד והעובדת לחברה מתחילים מהרגע הראשון בכניסה למשרד החדש. כמובן שלא משנה איזו מתנה תבחר – תמיד כדאי למתג אותה בלוגו החברה, כדי לייצר תחושה של הגעה למקום רציני, בעל מותג מבוסס ושמשקיע בעובדים ובעובדות שלו כבר מההתחלה. 

אנו ב – The Man מומחים בעיצוב מארזי מתנה מושלמים שכל עובד או עובדת ישמחו לקבל. המארזים שלנו מכילים מוצרים מקוריים ומאד איכותיים, במטרה שיעשה בהם שימוש ביום יום ולא יזרקו באיזה ארון נידח או מגירה נסתרת. את המארזים שלנו אנו מתאימים לצרכים של החברה – כמו עיצוב מבוקש, תקציב, אופיו של מקבל ומקבלת המתנה וכדומה. לא משנה אם תבחר מתנה גדולה ומרשימה או באוסף מתנות קטנות ושימושיות, העובדים והעובדות שלכם יהיו סופר מרוצים! האמינו לנו, אנו יודעים בדיוק מה צריך כדי לגרום לעובדים ולעובדות החדשים והחדשות שלכם להרגיש הכי רצויים ורצויות שיש! 

 

רעיונות ל – מתנה לתחילת עבודה חדשה 

קיים שפע עצום של אפשרויות לבחירת החברה. ניתן להתרשם מהמתנות באתר ולערוך חיפוש לפי קטגוריות מוצר, לפי מותגים ואפילו לפי צבעים רצויים. כלל המוצרים, בכל הקטגוריות עוברים בקרת איכות QA  קפדנית, מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומחזיקים מעמד לאורך זמן רב. בנוסף, המתנות אקולוגיות וידידותיות לסביבה. ניתן למתג כל מוצר בלוגו החברה. 

 

הנה כמה דוגמאות ל- מתנה למקום עבודה חדש: 

בחיפוש אחר מתנה קלאסית ושימושית במיוחד לעובדים והעובדות החדשים, אנו ממליצים על תיק ללפטופ ובתוכו מתנות נוספות לבחירה, כמו – בקבוק תרמי מעוצב; מחברת מנהלים או מחברת דיגיטלית ההופכת את הכתוב לקובץ ממוחשב; עט; קופסת אוכל איכותית מפלדת אל-חלד המגיעה עם קרש חיתוך מובנה ועוד. 

במידה ומדובר בעובד או עובדת בדרג עליון שבעתיד נסיעות עבודה יהוו חלק נכבד מהשגרה, כדאי לרכוש מתנות כמו – ארגונית למסמכים אלקטרוניים; תיק מסמכים יוקרתי; מזוודה חכמה שהופכת ברגע מטרולי קומפקטית למזוודת ענק וכדומה. אם מתחשק להוסיף טאצ' של יצירתיות, ניתן גם לצרף את אחת ממפות העולם שלנו, שעל גביהן ניתן לתעד את היעדים בעולם לאחר הביקור בהם. המפה בעלת ציפוי מוזהב שברגע שמגרדים אותו נחשף רקע צבעוני ואט אט תיצבע המפה בכל צבעי הקשת. 

אם אתם דווקא בעניין של מארז מקורי יוצא דופן, ניתן להרכיב מארז מקסים ובה מוצרים כמו גרביים צבעוניות וממותגות שהפכו לטרנד מאד פופולארי בארץ ובעולם; מארז אלכוהולי שתמיד מרים את המורל או גאדג'טים שונים בעיצובים משגעים. 

כדי להפוך את ההתחלה למתוקה במיוחד, ניתן להוסיף למשל שוקולדים ממותגים המגיעים באריזה שמחה וצבעונית, מסטיקים ממותגים וכדומה. 

כמובן שזוהי רק טעימה קטנה מעולם שלם של אפשרויות שמחכות לכם בחנות שלנו. 

 

למה כדאי להזמין מתנות לעובדים ולעובדות מאתנו?

מזה כמעט 30 שנים, שאנו מספקים לחברות גדולות במשק מתנות עבור עובדיהן ועובדותיהן לכל מטרה – לימי הולדת; לאירועי קד"מ; לחגים; לאירועים מיוחדים במקום העבודה וכדומה. ישנם 3 קווי יסוד מרכזיים עליהם אנו מתבססים – חדשנות ויצירתיות; איכות ללא פשרות והכי חשוב – אנו עושים הכל כדי לרגש ולתת לעובדים ולעובדות את התחושה שהם משמעותיים לארגון. 

אז אם אתם מחפשים רעיון ל – מתנה לעבודה חדשה לגבר או לאישה או לכל מטרה אחרת, ניתן ליצור עמנו קשר. כאן בכל שאלה ועניין ונשמח לסייע לכם לבחור את המתנה המושלמת! 

GET IN TOUCH

אנו מזמינים אתכם להצטרף לחברות מובילות רבות ולהיעזר בנו כדי למצוא את המתנה הממותגת המושלמת.






    *ההזמנות מיועדות לארגונים ועסקים

    אשמח להיות מהראשונים להתעדכן אצלכם!

    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]