מתנות עם מיתוג? טיפים לקנייה מוצלחת


בשנים האחרונות, הפכו מתנות ממותגות ללהיט בקרב חברות גדולות ולגמרי בצדק. הלוגו המתנוסס לו בגאון על המוצר – בין אם זוהי מתנה קטנה וסמלית באירוע גדול או מתנה מושקעת לציון אירוע מיוחד – מייצר שייכות למקום העבודה, מוסיף מוניטין לחברה ומבסס אותה כמותג. בנוסף, מוצרים ממותגים מהווים אסטרטגיית שיווק מצוינת באירועי קד"מ או בביקורים של לקוחות או משקיעים פוטנציאלים. לא משנה על איזו מתנה מודפס הלוגו – גורם למקבלים והמקבלות לזכור את החברה בכל שימוש. 

אילו מוצרים עם מיתוג מוצעים? 

קיים מגוון ענק הכולל מוצרים ממותגים כמו – עטים; בקבוקים; מחזיקי מפתחות; ארגונית נסיעות לאביזרים אלקטרוניים; גרביים ממותגות וצבעוניות; רמקול נייד; מטריות מיוחדות; תיק מסמכים יוקרתי; תיק גב מרשים; כלי אירוח כמו קנקנים וכוסות; מארזים המכילים מוצרים משובחים מתוצרת הארץ; שוקולדים ומסטיקים ממותגים; סינרים ואפילו משחקי חשיבה מאתגרים. כמובן שזוהי רק טעימה קטנה…. 

בחיפוש אחר המתנה הממותגות האידאליות עבור העובדים והעובדות שלכם, הנה כמה שיקולים שיש לקחת בחשבון: 

  1. מטרת המתנה – חשוב מאד להתאים את המתנה למאורע. אם מדובר למשל בעובד או עובדת עם וותק לפני פרישה לפנסיה, כדאי לרכוש מגן הוקרה יוקרתי ומעוצב ולהוסיף לכך מתנה אשר יעשה בה שימוש בחיים החדשים שמתחילים – כמו למשל סט מזוודות איכותי לטיול בחו"ל; ערכת תה מפנקת או ערכת אלכוהול; מארזים עם מטעמים ומשקאות משובחים מתוצרת הארץ; ביגוד אופנתי וסופר טרנדי; גאדג'טים כמו רמקול נייד או אוזניות שכל אחד ואחת ישמחו לקבל ועוד רבים וטובים. לעומת זאת, אם המתנה עבור עובד או עובדת בתחילת הדרך, מומלץ ללכת על מתנה שיעשה בה שימוש יומיומי, כמו תיק איכותי וממותג ללפטופ ובו מחברת, עט ובקבוק תרמי מעוצב. ניתן להוסיף גם מתנות כמו קופסת אוכל, שוקולדים ממותגים וכדומה. 
  2. תקציב – קיים מגוון רחב של מתנות לכל מטרה המתאימות לכל מסגרת תקציב שתוגדר. לא משנה מה המתנות שיבחרו – גדולות ומושקעות או קטנות ושימושיות – העובדים והעובדות שלכם יקבלו את הטוב ביותר! לאחר למידת הצרכים של החברה, נציע לכם את המתנות שיתאימו בין היתר גם לתקציב העומד על הפרק. 
  3. כמות – באופן טבעי, כשחברות גדולות מחפשות מתנות למשל לאירוע קד"מ או למסיבת חג תוססת, הן יחפשו מתנות קטנות וזולות יותר, מכיוון שהן עתידות לרכוש כמות גדולה של אותו המוצר. במקרים כאלה, מומלץ לרכוש מוצרים שתמיד יעשה בהם שימוש, כמו – עטים; מטענים ניידים; תיקי מסמכים; מחברות קשיחות וכדומה – אשר על כולם יופיע לוגו החברה. ניתן לבחור מתנות לפי צבעים, כך שיתאימו לצבעי הלוגו. 
  4. אישיות ואופי – אם זוהי מתנה אישית – למשל לעובד או עובדת שבמעבר לתפקיד אחר, ליום הולדת או עבור עובד או עובדת שהביאו הישגים יוצאי דופן עבור החברה, כדאי לבחור במתנה עם ערך שתתאים לאישיותו של מקבלה ולא בסתם מוצר סטנדרטי ומשעמם כדי לצאת ידי חובה. אם למשל מדובר בעובד או עובדת בעלי אישיות תוססת, נמליץ על מוצרים לא סטנדרטיים כמו גרביים צבעוניות בעיצובים משוגעים שהפכו לטרנדיות מאד לאחרונה. אם זוהי עובדת אנינת טעם שמבינה דבר או שניים באוכל טוב, כדאי לרכוש עבורה מארז מיוחד הכולל בין היתר מטבלים, קונפיטורות, שמן זית ומוצרים רבים נוספים תוצרת הארץ או מארז של שוקולדים ממותגים באריזה צבעונית ושמחה. אם מדובר בעובד או עובדת חובבי אירוח, בוודאות ישמחו לקבל למשל את ערכת התה המפנקת הכוללת גם כלים יפהפיים להגשה.  
  5. מוצר שמיש – לרוב, כשעובדים או עובדות מקבלים ומקבלות מתנות קטנות וחסרות חשיבות, הן מוצאות את דרכן די מהר לפח הקרוב וחבל. גם כשמדובר במתנות קטנות וסמליות, חשוב לבחור במוצרים עם ערך מוסף שייעשה בהם שימוש רב, המיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כך שיחזיקו מעמד לאורך זמן. בנוסף, מומלץ לרכוש מתנות שיקלעו לטעם של הרוב, כמו רמקולים ניידים; מטענים; תיקים; סטים המכילים מוצרים קטנים ממותגים כמו רמקול נייד, עט ומחזיק מפתחות וכדומה.

למה כדאי להזמין מתנות לעובדים ולעובדות אצל האיש החשוב?

מזה כמעט 30 שנים, שאנו מספקים לחברות גדולות במשק מתנות עבור עובדיהן ועובדותיהן לכל מטרה – לימי הולדת; לאירועי קד"מ; לחגים; לאירועים מיוחדים במקום העבודה וכדומה. המתנות שלנו חדשניות ומקוריות, מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועוברות בקרת איכות QA קפדנית והכי חשוב – עושות טוב על הלב למקבלים אותן. כלל המוצרים שלנו אקולוגיים וידידותיים לסביבה. ניתן לבחור מותגים למתנות לפי תקציב, לפי קטגוריות מוצר, לפי מותגים ואפילו לפי צבעים! 

אז אם אתם מחפשים מתנות, מותגים מובילים ומחירים אטרקטיביים, כדאי ליצור קשר. אנו כאן לרשותכם בכל שאלה ועניין ונשמח לסייע בבחירת המתנה המושלמת! 

GET IN TOUCH

אנו מזמינים אתכם להצטרף לחברות מובילות רבות ולהיעזר בנו כדי למצוא את המתנה הממותגת המושלמת.






    *ההזמנות מיועדות לארגונים ועסקים

    אשמח להיות מהראשונים להתעדכן אצלכם!

    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]