מתנות קד"מ לתערוכות

מתנות קד"מ

מתנות קד"מ לתערוכות – תתבלטו בקהל!

אחת הדרכים היעילות לפרסום שיווק וקידום מכירות לחברות וארגונים היא השתתפות בתערוכות מסחריות, כנסים וירידי מכירה. בתערוכות לרוב מוקם ביתן של החברה המעוצב באופן ייחודי ומושך את העין. בביתן ניתן לפרסם את מוצרי החברה או את שירותיה בדרכים שונות. עם זאת, לא די בכך שהמבקרים יגלו עניין, שהרי כבר בביתן הבא הם ישכחו מה ראו קודם וקשה לדעת אם הם יחזרו אליכם וינסו לפתח שיתופי פעולה לשירותים עתידיים. הדרך הנכונה לעשות זאת היא לחלק לאותם מבקרים ולקוחות פוטנציאליים מתנות קד"מ המגבירות את מודעות המותג כדי שיחזרו הביתה עם משהו שיזכיר להם באופן קבוע את המותג שלכם ואת מגוון המוצרים או השירותים אותם אתם מציעים.

מתנות קד"מ לתערוכות
WebCamCover תריס מצלמה שמגן עלייך!

לעוד פרטים לגבי WebCamCover תריס מצלמה שמגן עלייך!

בבחירת מתנות קד"מ לתערוכות ניתן לעשות שימוש רב במגוון מתנות החל בתיקי כנס, תגי שם, מחזיקי מפתחות, תיקי בד ועוד. עם זאת, מומלץ מאד לבחור במתנות קד"מ שימושיות כמו למשל, כובעי מצחיה, עטים ייחודיים, מטריות, מחברות ממותגות, פנסי לד ועוד.
חשוב לדעת, שאם אתם מחפשים מתנות קד"מ זולות במיוחד, לפעמים עדיף להימנע מלתת מתנה בכלל, כדי שלא תקבלו מוצר חסר איכות, תשקיעו בו הדפסת לוגו ובתום התערוכה תמצאו אותו בפחי האשפה באולם, כי הלקוחות כבר גילו שאין במוצר איכות שתשמש אותם לאורך זמן ולכן אין טעם לקחת אותו איתם הביתה.

מתי כן אפשר לתת מוצר במחיר נמוך? כשהוא מעביר מסר חזק!

כשאתם נותנים משהו שנותן מסר חזק בשפת המותג עם נראות לאורך זמן שהלקוח ירצה לשמור ולזכור, הוא לא חייב להיות יקר.

מוצרי פרסום ומתנות - פנס נתלה על התיק Bag Light - Troika

לעוד מידע על פנס נתלה על התיק מבית Troika

בהפקת מתנות קד"מ לתערוכות חשוב שכל מתנה תהיה ממותגת עם לוגו החברה, בכדי שידעו איך למצוא אתכם לאחר התערוכה. יש לבחור במתנה המהווה מוצר משלים או קשור רעיונית לחברה ולמוצריה. בעולם המודרני ישנה חיבה רבה לגאדג'טים (חפיץ = חפץ בו כולם חפצים, לרוב רעיון טכנולוגי חדשני) וניתן לשלב אותם כמתנות קד"מ בתערוכות כמו למשל: כיסויי טלפונים ניידים, דיסק און קי צורני, רמקולים נטענים, אוזניות, מטענים משולבים פנסים ועוד. עולם המתנות קד"מ לתערוכות הינו אינסופי וחשוב להתאים את המתנות בהתאם לקונספט של החברה ובהתאם לתקציב שנקבע מראש.

על מנת להקל על חברות וארגונים בבחירת מתנות קד"מ לתערוכות, מומלץ לפנות לחברה מיומנת ומנוסה בתכנון והפקה של מוצרי קד"מ לתערוכות.

חברת האיש החשוב, הינה חברה המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק מתנות קד"מ לתערוכות וכנסים. החברה פועלת בשוק מעל 20 שנה ולה צוות עובדים מיומן ומקצועי שילווה אתכם בכל תהליך התכנון, הייצור והפקת מתנות קד"מ לתערוכות. כחלק מהתפיסה הקובעת כי הלקוח הוא האדם הכי חשוב להצלחת המותג, מבצעת חברת האיש החשוב התאמה מלאה בין החברה, סוג האירוע, קהלי היעד והמתנות שיחולקו להם.

מחפשים מתנת קד"מ עם נראות גבוהה של המותג, שתישמר לאורך זמן אצל הלקוח?

מגוון מטריות עם מיתוג אישי באתר האיש החשוב

צוות האיש החשוב יתכנן ביחד אתכם את המתנה בחשיבה שתתאים לתקציב שלכם ולמטרת המסר השיווקי אותו תרצו להעביר ללקוחות. בדרך זו תקבלו את מתנות הקד"מ המתאימות ביותר שיווקית עבור החברה עם הנראות המקסימלית אצל הלקוח.

מוצרי קד"מ ופרסום

כאן תוכלו לראות את שלל מוצרי הקד"ם ופרסום שלנו

חברת האיש החשוב מזמינה אתכם להיכנס לאתר החברה באינטרנט, להתרשם ממגוון השירותים והמוצרים המוצעים בקטלוג המוצרים ולקבוע פגישת ייעוץ לתכנון והפקת מתנות קד"מ שתוכלו לחלק כבר בתערוכה הקרובה שלכם במחירים אטרקטיביים ולהצלחת המותג ושיווקו.