מוצרי פרסום ומתנות

מוצרי פרסום ומתנות

מוצרי פרסום ומתנות – לחברות ועסקים

חלוקת מוצרי פרסום ומתנות בעסקים, מוסיפה מודעות ופרסום רב משמעות למותג שלכם, כאשר אתם נותנים מוצרים שימושיים ועדכניים לאותו פרק זמן. בהתאמת מוצרי פרסום ומתנות ביחס לפרמטרים כמו: סוג העסק, הגימיקים החדישים ביותר בשוק, עונתיות ורלוונטיות, אתם מקרבים את הלקוחות אליכם ומעלים אצלם את תחושת חשיבותם בעיניכם. בחלוקת מוצרי פרסום ומתנות ללקוחות שלכם תגבירו את הסיכוי שהלקוחות יתרשמו מהנתינה, ישתמשו במוצר תוך יצירת נאמנות למותג שלכם ויעלו את המודעות בקרב לקוחות פוטנציאליים, שיחשפו לנראות המוצר אצל מקבלי המתנה.

 

רמקול MINO ממותג

חשוב להתאים את מוצרי הפרסום והמתנות כחלק מתהליך קידום המכירות של החברה. בקמפיין שיווקי אליו תוסיפו אותם עם לוגו החברה, תשיגו פרסום נרחב בצורה מקסימלית. בכדי שמתנות ומוצרי פרסום אכן ישרתו את המותג שלכם בצורה הטובה ביותר ויסייעו בקידום המכירות שלכם, קיימת חשיבות לבחור את אותם המוצרים בצורה מוקפדת ולאתר חברה מנוסה ואמינה המייצרת ומייבאת מוצרי פרסום ומתנות איכותיים ומרשימים אשר יקדמו את המטרה שלכם. מוצרי פרסום ומתנות יכולים כידוע להוות אמצעי קידום מכירות אטרקטיבי ויעיל, כאשר לוגו החברה המוטבע/מודפס על גבי אותן מתנות, יזכיר ללקוחות את החברה ממנה הם קיבלו את המתנה בכל פעם שישתמשו בה.

מתנות מיוחדות ומותאמות אישית

על מנת להבטיח לעצמכם כי מוצרי הפרסום והמתנות שלכם יהיו אפקטיביים ויתרמו לקידום המכירות, חשוב לבחור בחברה אשר לה ניסיון עשיר בתחום, שמוצריה אמינים, איכותיים, פרקטיים ומגוונים, בהתאמה למגוון הלקוחות שלכם. בחברת האיש החשוב, תוכלו ליהנות משירותים אלו באיכות מעולה, אמינות ומקצועיות.

 

DATA-SAFE-TROIKA
DATA-SAFE-TROIKA

ארנק מסמכים TROIKA

ותק וניסיון

חברת האיש החשוב הינה חברה בעלת 20 שנה ניסיון הפועלת בענף ומספקת שירותי ייעוץ והכוונה לבחירת מוצרי פרסום ומתנות לחברות וארגונים. כחלק מאמונתה כי הלקוח הינו האיש החשוב באמת לחברה שלכם, דואגת החברה להתאים מוצרי פרסום ומתנות שימושיים, שיעבירו מסר ברוח המותג שלכם יחד עם נראות הלוגו. מתנות אלה יגדילו את חשיפת המותג אצל הלקוחות הקיימים באופן יומיומי ויעלו את המודעות גם אצל לקוחות פוטנציאלים שיראו את המתנה.

 

מחברת ועט ממותגת

מארז מחברת ועט מולסקין

חברת האיש החשוב וצוות עובדיה המיומן בתחומי הפרסום, השיווק וקידום המכירות, ילוו את התהליך שלכם לבחירת מתנה בשלבי הבנת המותג, תכנון המתנה/האריזה, הגדרת הלקוח והתקציב. בהתאם לנתונים אלו יועלו רעיונות מקוריים ייחודיים לבחירת מוצרי פרסום ומתנות שתוכלו לחלק ללקוחותיכם בקמפיינים שונים, במכירות עצמן, בתערוכות וכנסים ולמגוון מטרות נוסף כמו מתנות חג, מתנות דירקטוריון ועוד.

אם אתם מחפשים מוצרי פרסום ומתנות לקידום מכירות והעלאת המודעות למותג שלכם, אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של האיש החשוב ולהתרשם ממגוון השירותים והמוצרים האיכותיים המוצעים בו ולקבוע פגישת ייעוץ ובחירה של מוצרי פרסום ומתנות שיעזרו לכם למנף את החברה שלכם ברוח המותג.