תריס מצלמה למחשב נייד

תריס מצלמה למחשב נייד

כיום כל המחשבים הניידים מגיעים עם מצלמות אינטרנט מובנות במערכת המחשב. מצלמת האינטרנט משמשת לשיחות וידאו, לצ’אטים ואפילו לראיונות עבודה. אבל חשבתם פעם שאולי מישהו צופה בכם דרך המצלמה ללא ידיעתכם? האח הגדול אצלכם בבית, תמיד!
זאת ועוד, המצלמה מחוברת למחשב והמחשב מחובר לאינטרנט ודרך האינטרנט המחשב שלנו מחובר, פוטנציאלית, לכל מחשב אחר בעולם בין אם אנחנו מודעים לכך או לא. שמענו בעבר על לא מעט מקרים שבהם תוכנות ריגול שהותקנו בחשאי תיעדו את כל המתרחש מול המחשב המותקף באמצעות מצלמת הרשת ושימשו את התוקף להשיג מידע רגיש ולסחוט את המשתמש.

 

במקביל לכל תוכנות ההגנה המופצות כיום בעולם בדמות האנטי וירוס יש כיום פתרון יעיל, איכותי ובטוח המגן עליכם. מדובר בתריס מצלמה למחשב נייד, מוצר פלסטי קטן וגאוני הנדבק על עדשת המצלמה המובנית במחשב הנייד, עם תריס הזזה קל לפתיחה וסגירה.
תריס מצלמה למחשב נייד, בגרסתו האחרונה והחדשנית 4.0, הוא דק במיוחד, חזק ואמין ואינו פוגע במצלמת הלפטופ. התריס ניתן להדבקה על כל סוגי המחשבים הניידים.

 

חברת האיש החשוב, החברה המובילה בישראל בייצור, ייבוא ושיווק מתנות, גאדג'טים ו-מוצרי קד"מ, משווקת את תריס המצלמה למחשב נייד, הנקרא בשמו Web Cam Cover (WCC). זהו מוצר פלסטיק איכותי המגיע בצבע בסיס שחור או לבן, הניתן למיתוג בצבע מלא של לוגו הלקוח. מוצר זה בעל נראות גבוהה אצל המשתמש, מגיע במארז שקוף עם כרטיס עליו ניתן להדפיס את המסר השיווקי שלכם בצבעי המותג. ה WCC מתאים ביותר כמוצר קד"מ בתערוכות וכנסים וכמתנות ללקוחות בארגונים ובחברות שונות.

WEBCAMCOVER-OPEN
תריס מצלמה למחשב נייד

תריס מצלמה למחשב נייד מאפשר לכם לעבוד בראש שקט על הלפטופ שלכם, כשהאינטרנט פתוח ותריס המצלמה סגור ובכך מבטיח לכם הגנה מלאה מפני האקרים המתעדים ומצלמים אנשים ללא ידיעתם. חשוב להבין, כיום מסתובבות ברשת המון תוכנות ריגול המותקנות בחשאי מבלי שבעלי המחשב ידעו על כך. אותן תוכנות יש בכוחן אפשרויות רבות וביניהן גם תיעוד וצילום חשאי של כל המתרחש מול המחשב. תריס מצלמה למחשב נייד הינו פתרון קל ופשוט המאפשר מניעת הצילום ע"י תוכנות הריגול ותיעוד הנעשה במקום בו מוצב המחשב הנייד עם המצלמה, בין אם אתם עובדים עליו או שהשארתם אותו דולק.

 

חברת האיש החשוב, מציעה לכם להיכנס לאתר החברה, ליצור קשר עם צוות העובדים המיומן והמקצועי ולהזמין כבר היום את תריס המצלמה למחשב נייד, אשר יגן עליכם בצורה קלה ובטוחה ובמחיר שווה לכל כיס.